مدیرعامل شرکت آبفار استان بوشهر:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار ۲۲۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی روستاهای استان بوشهر نوسازی شد.
کد خبر: ۸۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 25 August 2015

روح‌الله طاهریان‌پور ظهرامروز در مراسم افتتاح آبرسانی به روستاهای شهرستان دشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرای 9 پروژه آبرسانی روستایی همزمان با هفته گرامیداشت دولت در استان بوشهر خبر داد و اظهارداشت: همزمان با این هفته 5 طرح آبرسانی با اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال در روستاهای استان به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه چهار طرح آبرسانی با 10 میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود تصریح کرد: امیدواریم این طرح‌ها با تخصیص اعتبارات لازم در زمان تعیین شده به بهره برداری برسند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهربا بیان اینکه  طرح‌های مهمی در استان بوشهرافتتاح می‌شوند گفت: در هفته دولت خط انتقال مجتمع آبرسانی کوثرشهرستان دشتی، طرح آبرسانی به روستاهای پشتکوه این شهرستان ، توسعه و نوسازی شبکه‌های آبرسانی روستایی، مخزن ذخیره آب هوایی سیاه مکان شهرستان دیلم و مخزن یک‌هزار مترمکعبی بخش بوشکان روستای تنگ زرد به بهره برداری می‌رسد.

طاهریان‌پور با بیان اینکه 220 کیلومتر از شبکه آبرسانی روستایی استان توسعه و نوسازی شده است، گفت: توسعه و نوسازی این میزان شبکه آب روستایی در سال گذشته با اعتبار 100 میلیارد ریال اجرا شده که امسال انتظار می‌رود با تخصیص اعتبارات مورد نیاز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه 99 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر تحت پوشش شبکه آبرسانی است افزود: در حال حاضر از 623 روستای استان 101 روستا که یک درصد  جمعیت روستایی استان را شامل می‌شوند تحت پوشش شبکه آبرسانی این شرکت قرار ندارند که این روستاها توسط تانکرهای حمل آب، آبرسانی می‌شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار