سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد: از آنجا که تمام مسابقات فوتبال تا پانزدهم فروردین ماه ۹۹ لغو شد از این رو ماهم تمرینات تیم را فعلا به مدت یک هفته تعطیل کردیم.
کد خبر: ۸۲۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 07 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:داود مهابادی جمعه افزود: سلامتی بازیکنان، کادر فنی و دیگر دست اندرکاران تیم در این شرایط که کرونا ویروس شایع شده برای ما مهم است و به همین سبب تمرینات تیم را تا بیست و یکم اسفند ۹۸ تعطیل کردیم تا ببینم شرایط در روزهای آینده چگونه می شود.

بازیکنانم مشکل روحی روانی دارند

او با بیان اینکه بازیکنانم مشکل روحی روانی دارند، اظهار داشت: وقتی آنها چهارماه است که یک ریال هم دریافت نکرده باشند طبیعی است که انگیزه خود را از دست می دهند چرا که خرج خانواده دارند و باید پاسخگوی آنها هم باشند.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران ادامه داد: زمانی که تیم در صدر جدول بود هیچ کس به ما محل نگذاشت در صورتی که اگر در نیم فصل ۵۰۰ میلیون تومان به تیم ترزیق می شد، شرایط تیم خیلی تغییر می کرد.

مهابادی افزود: از تیرماه ۹۸ که کارم را با تیم در این فصل شروع کردم تاکنون ۲۰ درصد از قراردادم پرداخت شده است در حالی که از تیمهای دیگر خبر موثق دارم که در نیم فصل بیش از ۲ میلیارد تومان به تیمشان ترزیق کردند چرا که همیشه در دور برگشت بازیها به مراتب سخت تر می شود برای همین است که تیمشان را تقویت می کنند.

رختکن نداریم

سرمربی تیم فجربا اشاره به اینکه زمین تمرینی خوبی در محل پادگان امام حسین (ع) داریم ،افزود: اما این زمین خوب فاقد رختکن است و بازیکنان در کنار زمین لباس می پوشند که باید فکر اساسی کرد چرا که امکانات خوبی نداریم.

مهابادی افزود: مسوولان این باشگاه باید بیشتر به فکر تیمشان باشند و تا کی ی خواهند با بازیکنان سرباز تیمشان را ببنندند چرا که بازیکنان سرباز که دو ماه به پایان خدمتشان باقی است که دیگر تن به کار نمی دهند و یا خودرا به مصدومیت می زنند تا خدمت آنها تمام شود و سالم به تیم دیگری بروند.

چهار بازیکن تیم را هوایی کردند

سرمربی تیم فجر با اشاره به اینکه با چهار بازیکن تیمم مذاکره شده و آنها را هوایی کردند تا به تیم دیگری بروند، بیان داشت: وقتی با بازیکنان صحبت می کنند که با قرار داد خوب درفصل بعد به تیم دیگری بروند طبیعی است که آنها به فکر سلامتی خود باشند تا مصدوم نشوند از این رو خیلی خود را درگیر نمی کنند.

وی گفت: ما در سفرها به استان های نزدیک با اتوبوس می رویم اما نمی شود که با اتوبوس به تهران، تبریز و شمال سفر کرد و باید با هواپیما رفت و اینکه باشگاه هزینه سفر را می دهد در وظیفه ذاتی آنهاست و اگر غیر از این باشد که بهتر است تیم‌داری نکنند.

هنوز شانس داریم

مهابادی با بیان اینکه تا پایان لیگ هشت بازی دیگر باقی مانده و هنوز شانس صعود داریم، بیان داشت: می توانیم امیدوار باشیم و باتوجه به تعطیلی مسابقات و بازگشت مصدومان این شانس را داریم که دوباره مدعی بشویم البته باید مشکل روحی و روانی بازیکنان که بیشتر جنبه مالی دارد را حل کنیم .

تیم فجر سپاسی شیراز هم اینک درجدول رده بندی با انجام ۲۶ بازی و با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و در صدر جدول هم تیمهای مس رفسنجان، مس کرمان، خوشه طلایی ساوه ، آلومینیوم اراک به ترتیب با ۵۳ ، ۴۶ و ۴۵ امتیاز اول تا چهارم هستند.

بنظر می رسد تیم مس رفسنجان با ۵۳ امتیازی که کسب کرده است، بارش را برای صعود به لیگ برتر بسته است و دیگر تیم ها باید برای کسب دومین سهمیه لیگ برتر پیکار کنند.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های ایران، جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های ملوان و شهرداری تبریز به ترتیب با ۲۴ و ۱۰ امتیاز در خطر سقوط قرار دارند و به نظر می رسد شهرداری تبریز یکی از سقوط کنندگان به دسته دوم است .

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم این مسابقات در کرج به مصاف تیم گل ریحان این شهر که از تیم های مدعی است .می رود و زمان این بازی با توجه به تعطیلی مسابقات مشخص نیست .

شیراز هفت سال است که نماینده‌ای در لیگ برتر ندارد و هواداران فوتبال در این استان خیلی خوشبین بودند تا امسال جشن لیگ برتری را بگیرند که فعلا تیم فجر از قافله دور شده است و تیم قشقایی هم هیچ شانسی ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار