دکتر علیرضامنادی خواستار شد:
این تبعیض آشکار ، سبب اعتراضاتی مدنی در دانشگاه های این کشور بخصوص دهلی میشود اما برخورد ددمنشانه و وحشیانه پلیس این کشور با حمایت نژادپرستان ، برگ دیگری از تاریخ ظلم و جنایت این کشور علیه مسلمانان را رقم می زند . صحنه هایی که دل هر انسان منصف را فارغ از وابستگی قومی و نژادی اش به درد می آورد
کد خبر: ۸۲۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 05 March 2020

رهایی هند از استعمار بریتانیای خبیث فرصتی مناسب برای مسلمانان این شبه قاره بود تا با استفاده از این فرصت تاریخی ، استقلال خود را بدست آورند و بر سرنوشت خود مسلط شوند. اما این امر با سیاست های استثماری انگلیس مغایرت داشت ، لذا از همان بدو امر با تنظیم خطوط مرزی به نحوی که ریشه ای برای منازعات دینی وقومی همواره وجود داشته باشد ، تخم کینه و عداوت را کاشت .

 

در طول دهها سال گذشته همواره شاهد ظلم و جنایت هندی ها بخصوص طیف افراطی دینی ایشان یعنی هندوها بر علیه مسلمانان و سایر ادیان داخل هند بوده ایم چرا که این طیف فکری آشکارا عقاید نژادپرستانه ای دارد .

آخرین نمونه از این وحشیگیری ها را در رسانه ها می بینید . حزب bjp که مورد حمایت این نژادپرستان هندی بوده و دولت را در دست دارد، از سال 2016 با سفر مودی نخست وزیر این کشور به اسرائیل عملا با یک چرخش آشکار به سوی دشمن شماره یک مسلمانان ، نشان داد با توسل به لابی اسراییلی ، تلاش می کند سیاست های اسلام ستیزانه خود را بیش از پیش گسترش دهد .

بهانه این ظلم ها و تعدی های جدید، قانونی است که تلاش می نماید تا از بین افرادی که دهها سال است در هند سکونت دارند، فقط مسلمانان را از این کشور ظالمانه اخراج نمایند!

طبق این قانون (CAB) اتباع غیر هندی سه کشور بنگلادش، پاکستان و افغانستان که از مذاهب هندو، مسیحی، سیک، بودایی، جین و زرتشت هستند می توانند در هند با شرایطی حق شهروندی بگیرند اما مسلمانان از چنین حقی برخوردار نیستند .

این تبعیض آشکار ، سبب اعتراضاتی مدنی در دانشگاه های این کشور بخصوص دهلی میشود اما برخورد ددمنشانه و وحشیانه پلیس این کشور با حمایت نژادپرستان ، برگ دیگری از تاریخ ظلم و جنایت این کشور علیه مسلمانان را رقم می زند . صحنه هایی که دل هر انسان منصف را فارغ از وابستگی قومی و نژادی اش به درد می آورد.

اینجانب به عنوان منتخب مردم غیور و مجاهد تبریز، آذرشهر و اسکو ، گوش به فرمان ولی فقیه زمان ، از دولت محترم می خواهم تا با تمام ظرفیت دیپلماتیک خود ، در مقابل این ظلم آشکار و این صحنه های فجیع بایستد . دولت هند باید به این نکته مهم متوجه شود، که مسلمانان جهان ، فارغ از سلایق و مذاهب گوناگون خود ، حفظ حرمت مسلمانی را بدیهی ترین حق و خط قرمز خود می دانند و در صورت تکرار چنین جنایت هایی توسط این دولت با برخورد قهری جامعه یک میلیارد ونیمی مسلمانان جهان مواجه خواهند گردید.

علیرضا منادی سفیدان منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :