مهدی عبدالمالکی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری استان کرمانشاه گفت: بعد از ورود بیماری به کشور و استان فاز کار تغییر کرد و بر این اساس تمام برنامه ها، آموزش ها و رویدادهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی جهت مقابله و جلوگیری از شیوع آن تعطیل شد و در این راستا گند زدایی و ضدعفونی اماکن عمومی شهرداری و شهر را انجام می دهیم.
کد خبر: ۸۲۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 05 March 2020

مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از وقتی که دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت کرمانشاه در مورد ویروس کرونا صحبت کردندحوزه آموزش فرهنگی را در این راستا جهت آگاهی مردم فعال کردیم.

وی افزود: با آموزش هایی که پیش از  ورود کرونا وجود داشت در حوزه پیشگیری با دانشگاه علوم پزشکی تعامل برقرار کردیم و در هر 4 فرهنگسرای سطح شهر آموزش ها از 10 بهمن شروع شد.

رئیس سازمان ورزشی، فرهنگی، شهرداری استان تصریح کرد: در راستای توجیه مقابله و پیشگیری از بیماری کارهایی صورت گرفت اما بعد از ورود بیماری به کشور و استان فاز کار تغییر کرد و بر اساس اعلامی صورت گرفت تمام برنامه ها، آموزش ها و رویدادهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی جهت مقابله و جلوگیری از شیوع آن تعطیل شد.

عبدالمالکی خاطر نشان کرد: تمام سالن های 14 گانه ورزشی شهرداری تعطیل شد، کار آموزش در فرهنگسراها بر اساس دستورالعملی که صادر شد به حالت تعطیل درآمد و ما در راستای حل مشکل و کمک به حوزه کاری مبارزه با کرونا با تعاملی که از قبل شکل گرفته بود گند زدایی و ضدعفونی اماکن عمومی شهرداری و شهر را انجام می دهیم.

وی بیان داشت: این گند زدایی از بخش های اداری، ساختمان ها و مراکز پرتردد مثل ایستگاه ها اتوبوس و بازار که الان یک هفته است در حال انجام است و بالغ بر این بیست ساختمان شهرداری و اماکن عمومی شهر کار گندزدایی اش انجام شده است.

عبدالمالکی تاکید کرد: پیش بینی ما برای برگزاری کرمانشاه پایتخت نوروز نیز با شرایط پیش آمده کنسل می شود و در حال حاضر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تلاشیم به آن نگاه علمی که در گند زدایی شهر نیاز است برسیم و در تولید محلول ها ضدعفونی از آخرین روش ها موجود کمک بگیریم.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار