کد خبر: ۸۲۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 26 February 2020

رضا نوری روز چهارشنبه با تاکید بر لزوم بکارگیری حداکثر امکانات برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از مشتریان بانک‌ها خواست کارها و امور بانکی خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

وی افزود: مردم تا حد امکان از حضور در شعب خودداری کرده و از ابزارهای بانکداری الکترونیکی و بانکداری دیجیتال امور خود را مدیریت کنند.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه شعب بانک‌ها محل مراجعه عموم مردم است باید حداکثر همکاری برای ضدعفونی کردن و جلوگیری از شیوع بیماری در شعب انجام شود.

وی با بیان اینکه بر همین اساس تمامی بانک‌های استان در حال ضدعفونی است، بیان کرد: رعایت موارد بهداشتی و ضدعفونی کردن دست در بانک‌ها مبنای کار قرار گرفته است.

رییس کمیسیون بانک‌های استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه احتمال انتقال ویروس کرونا از اسکناس و دکمه‌های عابربانک و دستگیره‌ درب ها وجود دارد از مشتریان و مردم تقاضا می‌شود در چنین مواردی از دستمال کاغذی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت، تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا و جان ۲ هزار و ۷۰۱ نفر را گرفته است و ۲۷ هزار و ۶۹۱ نفر نیز درمان شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
صبحش هم تعطیل بشه
کارمندای بانک از ترس هیچ کاری انجام نمیدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار