منطقه ۱۰آموزش و پرورش تهران به دلیل قرار گرفتن در پهنه پر تراکم شهری تهران و به دلیل ساختار جمعیتی از اهمیت ویژه ای در تعلیم و تربیت فرزنداندآن باید بر خوردار باشد اما چند صباحیست موج بی تدبیری و قانون گریزی در مدیریت آموزش و پرورش آن صدای همه را درآورده و مهم تر آن که اداره کل شهر تهران نیز بی تفاوت از کنار موضوعات رد میشود.
کد خبر: ۸۲۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 25 February 2020

به گزارش خبرنگار ما، منطقه ۱۰آموزش و پرورش تهران به دلیل قرار گرفتن در پهنه پر تراکم شهری تهران و به دلیل ساختار جمعیتی از اهمیت ویژه ای در تعلیم و تربیت فرزنداندآن باید بر خوردار باشد اما چند صباحیست موج بی تدبیری و قانون گریزی در مدیریت آموزش و پرورش آن صدای همه را درآورده و مهم تر آن که اداره کل شهر تهران نیز بی تفاوت از کنار موضوعات رد میشود.
در تعجب انگیزترین مورد ، این منطقه نزدیک ۶ ماه است معاون ابتدایی ندارد و بصوزت سرپرستی اداره میشود این در حالیست که طبق قانون یک نفر حداکثر ۳ ماه میتواند پست سرپرستی داشته باشد ، حال سئوال اینجاست وقتی فردی برای تصدی پست معاونت ابتدائی منطقه ۱۰ معرفی میشود و در عرض این ۶ ماه صلاحیت نامبرده برای تین سمت از سوی مراجع بالاتر مورد تایید قرار نگرفته است ، چه لزومی دارد قانون شکنی شده و همان فرد بصورت سرپرستی مسئولیت را اداره کند؟؟؟ قانون شکنی به خاطر یک نفر بدعت ناروایی نیست که اگر نهادینه شود سنگ روی سنگ بند نخواهد آمد؟؟ بیشترین حجم مدارس در آن منطقه مربوط به مدارس ابتدایی هست ، آیا روا هست تعلیم و تربیت این حجم بالای مدارس و دانش آموز بخاطر لج و لجبازی انتصاب یک نفر ، اینطور تحت الشعاع قرار بگیرد که صدای مدیران مدارس نیز در بیاید؟؟؟؟ آیا اداره کل آموزس و پرورش شهر تهران از این قانون شکنی باخبر است؟؟ اگر بله که جای تاسف دارد و اگر نه که باید نگران این وضعیت نظارت در آموزش و پرورس شد.
در مورد دیگر قانون گریزی در مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۰ تهران، بکارگیری بازنشستگان در جایگاههای اداریست که خلاف متون صریح قوانین اداری کشور و مقوبه مجلس محترم شورای اسلامی است. اسامی افراد و‌مستندات بکارگیری آنها نزد این خبرگزاری محفوظ است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار