کد خبر: ۸۲۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 24 February 2020

نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان باشت با حضور سرپرست میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد،فرماندار و دستگاهای خدمات رسان این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری صبح امروز ۵اسفند برگزارشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد،دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در این نشست با بیان اینکه شهرستان باشت در ایام نوروز پذیرایی تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است، گفت:باید همه دستگاهای خدمات رسان بهتزین خدمات را به گردشگران ارائه دهند.
مجید صفایی با اشاره به اینکه ۱۲۰اثر تاریخی در شهرستان باشت است تصریح کرد:از این تعداد ۵۵اثر در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.
او با بیان اینکه جاذبه های طبیعی باشت منحصر به فرد است،اظهار کرد:برنامه جشن نوروز گاه در منطقه گردشگری شلالدون برگزار می
شود.
سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه بویراحمد،گفت:نمایشگاه صنایع دستی نیزدر وروری شهرستان باشت برای ایام نوروز برپا می شود.
فرماندار شهرستان باشت نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان باشت قابلیت های بالایی در حوزه گردشگری دارد،اظهار کرد:آمادگی کامل برای استقبال مهمانان نوروزی وجود دارد.
سید مسعود حسینی افزود:دستگاهای خدمات رسان هماهنگی لازم برای خدمات یکپارچه در ایام نوروز را داشته باشند.
او افزود:تیم های نظارتی بر عملکرد دستگاهای خدمات رسان  نظارت خواهند کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار