طغیان بازیکنی که شاه ماهی نیم فصل بود
دانیال اسماعیلی فر بعد از شکست ذوب‌آهن برابر استقلال سخنان تندی را علیه میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی این تیم مطرح کرد.
کد خبر: ۸۲۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 24 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: دانیال اسماعیلی فر یکی از ستاره‌هایی بود که در نقل و انتقالات زمستانی مشتری زیادی داشت . از تراکتور تا استقلال، پرسپولیس و حتی سپاهان که چند نامه برای جذب او به باشگاه ذوب‌آهن ارسال کردند اما مسئولان باشگاه بر روی ستاره خود برچسب زدند: فروشی نیست!


وینگر سرعتی و تکنیکی ذوب‌آهن که بازیکنی کم حاشیه و به دور از رسانه شناخته می‌شود حالا با مصاحبه سرمربی تیمش به سیم آخر زده و به قول معروف طغیان کرده است. رادولوویچ قبل از بازی با استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این تیم توانایی حضور در بین پنج تیم مدعی را ندارد و از نظر امکاناتی و بازیکن با مدعیان لیگ قابل قیاس نیست. موضوعی که مورد اصلی اعتراض دانیال اسماعیلی فر بود. او در بخشی از مصاحبه‌اش گفت: وقتی روز قبل از بازی یک سری حرف‌ها می‌زند و می‌گوید ما شرایط حضور در بین 5 تیم مدعی را نداریم؛ مسئولان باشگاه باید به او بگویند که این تیم شش ماه قبل تنها نماینده ایران در آسیا بوده است. همین تیم نایب قهرمان آسیا شده است و کلی از مربی‌های ایرانی دوست دارند که در ذوب‌آهن باشند. آقای یحیی گل محمدی که سرمربی پرسپولیس شده روزی مربی ذوب‌آهن بوده است. کدام مربی هست که بازیکنان ما را نخواهد؟ کل لیگ بازیکنان ذوب‌آهن را می‌خواهد.

 


اسماعیلی فر که از اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت به نظر می‌رسید ادامه داد: ما در چهار بازی شش امتیاز گرفته‌ایم و نسبت به نیم فصل اول تغییری نداشتیم. به نظر من مربی زمان نمی‌خواهد ما را بشناسد باید ما را باور کند. ایشان برخی مسائل را در رسانه‌ها مطرح کرد و من مجبورم در رسانه‌ جواب بدهم. وقتی این مسائل را می‌گوید به بازیکنان برمی‌خورد.


دانیال اسماعیلی فر یکی از بازیکنان پر مشتری ذوب‌آهن در نیم فصل بود. در کنار او مطهری هم قرار داشت که در نهایت به استقلال آمد. چند بازیکن دیگر ذوب‌آهن از جمله خلعتبری و فخرالدینی با رفتن از اصفهان به تیم‌های مدعی از جمله شهر خودرو و تراکتور رفتند که همین نشان می‌دهد بازیکنان با کیفیتی در این تیم حضور داشته‌اند. اسماعیلی فر که حسابی از سرمربی مونته نگرویی خود شاکی بود در انتهای صحبتش گفت: من بازیکن ضعیفی هستم ولی در تیم بازی می‌کنم و ایشان هم مربی همین تیم است. باید مستقیم با خود ما حرف بزند. وقتی می‌گوید که من آرزو داشتم فلان بازیکن را داشته باشم من هم به ایشان جواب می‌دهم که خیلی از مربی‌ها آرزو داشتند که بازیکنان ذوب‌آهن را داشته باشند.

 


به احتمال فراوان سخنان تند دانیال اسماعیلی فر با واکنش میودراگ رادولوویچ همراه خواهد بود و باید دید در نهایت این اختلاف نظر ختم به خیر می‌شود یا خیر.

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار