کد خبر: ۸۲۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 20 February 2020

به گزارش روابط،عمومی شرکت توزیع برق مازندران مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بااشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : دراین زمینه تمهیدات لازم برای تامین برق پایدار در مراکز اخذ آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان فراهم گردیده است

رضا غفاری مدیرعامل توزیع برق مازندران گفت ؛با توجه به اهمیت تامین برق مطمئن در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه در این دوره که تمام فرآیند اخذ آرا به صورت الکترونیکی است، این شرکت ضمن تشکیل کارگروه تخصصی انتخابات در ستاد و امورهای توزیع تمهیدات لازم در سطح شهرستان‌های تابعه و بخش‌ها قبل از شروع انتخابات اندیشه و این کارگروه تا پایان شمارش آرا در مناطق تعیین شده حضور خواهند داشت.
عضو شورای اداری استانداری مازندران تصریح کرد: براساس هماهنگی قبلی با فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات مناطق اخذ آرا شناسایی و کارگروه‌های تخصصی تشکیل و نسبت به بکارگیری ژنراتورهای تامین برق اضطراری اقدام شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: جانمایی راه‌اندازی ژنراتورهای اضطراری، تامین سوخت و تعیین متصدی چند روز قبل از برگزاری انتخابات، لغو مرخصی تمامی پرسنل به ویژه حوزه بهره‌برداری شرکت توزیع برق مازندران از گلوگاه تا آمل و فریدونکنار، کنترل خاموشی‌ها خاصه در ایام انتخابات، بررسی تامین شرایط برق سطح شهر به ویژه در مناطق اخذ و شمارش آرا، هماهنگی و همکاری بین نمایندگان ستادی و مدیران امور توزیع مستقر در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های این شرکت جهت آمادگی مقابله با موارد اضطراری است.
غفاری خاطرنشان کرد: برای کنترل بیشتر شبکه‌های توزیع برق علاوه بر مدیران، معاونان و ناظران امورها، مدیران ستادی نیز به عنوان نمایندگان مدیرعامل در ستاد و امورهای توزیع جهت نظارت بیشتر و بهتر فردا دوم اسفند ماه حضور خواهند داشت.
این مقام مسوول به جایگاه اهمیت مجلس در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: آنچه ما در نظام جمهوری اسلامی به آن سرافرازیم، وجود مجلس با افتخار، مشروع، مقبول و کار آمد است و مجلس امید مردم، پشتیبان دولت و راه‌گشای کارهای اساسی برای مسئولان نظام و کارگزاران نظام و کشور است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه مسئولیت انسان نسبت به سرنوشت خود و جامعه از ارزش‌های مسلم دین مقدس اسلام است، ادامه داد: این موضوع در آیات و روایات مورد تاکید قرار گرفته است و مشارکت افراد در تصمیمات سیاست‌گذاری، اداره امور اجتماعی و تعیین کارگذاران از حقوق و مسئولیت‌های اولیه هر مسلمانی به حساب می آید.
این مقام مسوول همچنین حفظ ارزش‌ها، رعایت تقوای الهی و انجام وظیفه براساس تکلیف شرعی را از خصوصیات مجلس در دوران اسلامی برشمرد و تاکید کرد: حضور گسترده و پر شور مردم و کارکنان این شرکت در خلق حماسه سیاسی‌ مورد تاکید ات ویژه است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار