رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به پررنگ بودن مفهوم عدالت در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: حقوقدانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند.
کد خبر: ۸۲۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،پرویز توسلی‌زاده امروز(27 بهمن) در اولین یادواره شهدای حقوقدان استان کرمانشاه، با بیان اینکه در دادگستری کرمانشاه اعتقاد داریم یکی از راه‌های تحقق عدالت در دسترس بودن مسئولین است، گفت: سطح دسترسی مردم استان به مسئولین قضایی به حدی است که کسی در استان پیدا نمی‌شود که درخواستی نزد مقامات قضایی داشته باشد و دسترسی به مقامات نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، توسلی‌زاده اشاره ای هم به اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان داشت و افزود: مسئولین دادگستری استان به طور مکرر در مساجد حضور دارند و مطالبات حقوقی مردم را می شنوند و دستورات قضایی لازم را می دهند.

توسلی‌زاده سپس با بیان اینکه مفهوم عدالت در هیچ دوره ای در کشور ما به اندازه دوران انقلاب اسلامی به واقعیت نزدیک نبوده، گفت: اگرچه ممکن است مشکلاتی در کشور وجود داشته باشد، اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ کس به خلاف عدالت اعتقاد ندارد و اگر هم فسادی شود کسی آن را تایید نمی‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به پررنگ بودن مفهوم عدالت در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: حقوقدانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش مهمی دارند.

توسلی‌زاده سپس پیروزی انقلاب اسلامی را آغازگر عصر جدیدی در جهان عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی توانسته مناسبات قدرت سازی را در دنیا به هم بزند و در حالی که تا قبل از انقلاب در دنیا فقط دو تفکر غرب و شرق حاکم بود، امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی قدرت نظریه پردازی دارد و مصداق بارز آن جبهه مقاومت و رشادت‌های حاج قاسم است.

وی گفت: ایران اسلامی با اتکا به آموزه‌های دینی در همه حوزه‌ها، با پشت سر گذاشتن چهل سال بالندگی، وارد چهل ساله دوم شده و تنها حکومتی است که مقابل استکبار ایستاده و در حوزه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار