قیمت خرید خانه در ترکیه به پول ایران و معرفی شهرهای مناسب و قیمت خانه در این شهرها جهت خرید خوب برای زندگی و تجارت.
کد خبر: ۸۲۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 15 February 2020

قیمت خرید خانه در ترکیه به پول ایران و معرفی شهرهای مناسب و قیمت خانه در این شهرها جهت خرید خوب برای زندگی و تجارت.

قیمت خرید یک آپارتمان در ترکیه به پول ایران چقدر می شود؟

ما در این مطلب میخواهیم به قیمت آپارتمان ها در ترکیه بپردازیم و اینکه کدامیک از شهرها مناسب جهت خرید آپارتمان می باشد و قیمت خرید خانه در ترکیه به پول ایران چقدر می شود.

کدام یک از شهرهای ترکیه گران و کدام ارزان است؟

شهرهایی مانند استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا نسب به شهرهای دیگر کمی گرانتر هستند. و آن هم بخاطر مرکزیت سیاسی و تجاری می باشد. استانبول شهر زندگی و تجارت است. آنکارا پایتخت ترکیه به لحاظ ساختار سیاسی، دارای توریست کمتری نسبت به شهرهای دیگر می باشد.

در صورتیکه هم میخواهید زندگی خوبی داشته باشید و کسب درآمد کنید شهر استانبول را به شما پینشهاد میکنیم.

ازمیر و آنتالیا بیشتر شهر توریستی هست.

آیا با مبلغ 400میلیون تومان میتوانید در استانبول خانه بخرید ؟

بله میتوانید ولی این ملک ها در مناطق بومی نشین استانبول قراردارند و زندگی در این مناطق را ما ایرانیان نمی پسندیم. ما دوست داریم از محل زندگی خودمان که در ایران هست به یک جای بهتر مهاجرت کنیم. بخاطر این مسئله این مناطق را پسند نخواهیم کرد. چون سطح زندگی و نوع زندگی در این محله ها حتی از ایران هم پایین تر است.

خانه های ارزان معمولا در حاشیه شهر استانبول قراردارند یا در مناطقی هستند که تراکم جمعیت در آنها بالاست.

میانگین قیمت خرید آپارتمان در استانبول

میانگین خرید یک واحد آپارتمان در استانبول برای هر متر حدود 4000هزار لیر می باشد. مناطق بسیار گرانی مانند محله ببک، شیشلی، خیابان بغداد استانبول به متری 25000هزار لیر نیز می رسد.

قیمت خانه در مناطقی همچون اسنیورت و بیلیکدوزو که ایرانیان زیادی در این مناطق خرید کرده اند متری حدود 4000 لیر می باشد.

قیمت آپارتمان یکخواب 50متری در منطقه غرب استانبول حداقل 300هزار لیر ، قیمت آپارتمان دوخواب 80متری حداقل 450هزار لیر و واحدهای سه خواب 100متری حداقل 600هزارلیر . همچنین واحدهای سوئیت 30الی 40متری در این مناطق حدودا 200هزار لیر می باشد در مجتمع های شیک در مناطق اسنیورت، بیلیکدوز و باحچه شهیر با تمامی امکانات از جمله استخر، سالن های ورزشی و پارک کودک و … برای مثال پروژه حیات پارک یا توال باحچه کنت

در سمت شرق استانبول که بخش آسیایی می باشد قیمت ها کمی متفاوت است و حداقل 30درصد گرانتر نسبت به سمت غرب استانبول است.

مثلا قیمت آپارتمان یکخواب 50متری در منطقه کادیکوی در مجتمع ها و برج ها از 400هزار لیر شروع می شود. برای مثال برج الیت کانسپت در منطقه کادیکوی.

چه مواردی را باید جهت خرید ملک در ترکیه باید برای شما مهم باشد؟

مهمترین عامل جهت خرید هر نوع ملکی اول لوکیشن دوم لوکیشن و سوم باز لوکیشن می باشد

مورد بعدی مسئله داشتن سند و بدون ایراد می باشد.

مورد بعدی داشتن یک مشاور امین و درست می باشد که شما را در این مورد یاری کند. در صورتیکه در انتخاب مشاور اشتباه کرده باشید، در انتخاب ملک نیز به اشتباه خواهید کرد.

چه مدارکی جهت ثبت سند در ترکیه لازم داریم ؟

برای این منظور مطلب مدارک لازم جهت دریافت سند ملکی در ترکیه را بخوانید.

قیمت هر لیر در 30دی ماه 1398 حدود 2340 تومان می باشد که با ضرب در قیمت هر ملک می توانید به تومان ارزش هر ملک را حساب کنید.

تیم ترندمای هوم با تسلط کامل بر اکثر نقاط استانبول ، بهترین ملکها را بر اساس بودجه به شما معرفی می کند. ما یک املاک ایرانی در استانبول ثبت شده بصورت رسمی و دفتر فروش بسیاری از پروژه های مسکونی استانبول هستیم.

 

آزمون SAT برای تحصیل پزشکی،دندانپزشکی،داروسازی و تمامی رشته های دیگر در ترکیه
آزمون sat در اصل یک ازمون آمریکاییست (نه ترکیه ای)  و شرط ورود به دانشگاه های کشور ترکیه هست آزمون sat در فواصل زمانی حدودا 3 ماه یکبار برگزار میشود و برای جذب دانشجو دانشگاه های کشور ترکیه که مورد تایید وزارت بهداشت هستند(دانشگاه حاجت تپه /دانشگاه  آتاتورک/دانشگاه  آنکارا/دانشگاه  کوچ (خصوصی)/دانشگاه: قاضی /دانشگاه: سلیمان دمیرل/دانشگاه کاتپ چلبی) به نمره sat استناد میکنند.آزمون sat توسط دانشگاه برگزار نمیشود و نهاد آمریکایی کالج برد که در کشور های مختلف مستقر است این آزمون را برگزار میکند و پس از آن کارنامه ای در اختیار متقاضی قرار میگیرد که دانشگاه ها نمره آن را ملاک قرار میدهند.کسی در آزمون sat موفق میشود که در حد یک آمریکایی به زبان انگلیسی مسلط باشد
(به عبارتی آیلتس نمره 8 )برای موفقیت در اس ای تی علاوه بر دانش زبان باید به ریاضات نیز تسلط کافی داشته باشید آزمونهای SAT در حال حاضر در ایران برگزار نمی شود، اما ایرانیان می توانند برای شرکت در sat در سایر کشورهای همسایه ثبت نام کنند.
محتویات آزمون SAT
800 نمره این آزمون به زبان انگلیسی و800 نمره دیگر به مباحث مربوط به ریاضیات اختصاص دارد.دروس شامل : ریاضی  (که شامل مقدار کمی سوالات هندسه هم میباشد) و ریدینگ و رایتینگ انگلیسیهر قسمت ۸۰۰ امتیاز که در مجموع ۱۶۰۰ امتیاز میباشد
نمرات بالای ۱۳۵۰ از ۱۶۰۰ امید پذیرش در پزشکی را دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار