سازمان الحشد الشعبی عراق در آستانه برگزاری مراسم چهلم نایب رئیس این سازمان که در حمله پهپادی آمریکا به شهادت رسید، آدمک رئیس‌جمهور این کشور را در بغداد به چوبه‌های دار آویخت.
کد خبر: ۸۲۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 11 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقامات سازمان الحشد الشعبی عراق در آستانه برگزاری مراسم یادبود ابومهدی المهندس، نایب رئیس این سازمان، که در حمله پهپادی آمریکا به شهادت رسید، آدمک دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را در بغداد به چوبه‌های دار آویزان کردند.

قرار است امروز سه‌شنبه مراسم چهلمین روز یادبود کشته شدن ابو مهدی المهندس، که به همراه سردار سپهبد سردار قاسم سلیمانی در حمله پهپادی آمریکا به شهادت رسید، در پایتخت عراق برگزار شود. بر اساس گزارش‌ها، مراسم رسمی یادبود المهندس و سلیمانی فردا صبح در منطقه امنیتی سبز بغداد برگزار می‌شود.

آدمک ترامپ در بغداد به دار آویخته شد+ تصاویر

کتائب حزب‌الله، وابسته به الحشد الشعبی که از سوی المهندس راه‌اندازی شده است اقدام به برپائی چوبه‌های دار فرضی در ورودی‌های مشرف به منطقه شرقی شهرک صدر کردند. در چوبه‌های دار آدمک‌های آویزان شده ترامپ با زبان از دهان بیرون افتاده و نظامیان این کشور در لباس‌های فرم به چشم می‌خورند.

آدمک ترامپ در بغداد به دار آویخته شد+ تصاویر

تصاویری زیادی از مهندس و سلیمانی در نقاط مختلف بغداد دیده می‌شود.

آدمک ترامپ در بغداد به دار آویخته شد+ تصاویر

یکی از مقامات کتائب حزب‌الله که نخواست نامش فاش شود، گفت: مردم عراق در مقدمات برپائی چهملین روز مراسم یادبود، چوبه‌های دار (برای ترامپ و نظامیان آمریکایی) آماده کرده‌اند.

مقامات نظامی واشنگتن در سوم ژانویه (سیزدهم دی) در اقدامی جنایتکارانه با حمله پهپادی، کاروان خودرو‌های سلیمانی و مهندس را در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد مورد هدف قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار