حجت‌الاسلام موسی محبی با اشاره به اهمیت راهپیمایی امسال گفت: چشم دشمنان به چگونگی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال است بنابراین این مراسم باید دشمن‌شکن بوده و دوستان را امیدوار سازد.
کد خبر: ۸۲۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲ 10 February 2020
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور شکوهمند امت حزب‌الله و همیشه در صحنه در ۶ نقطه شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محبی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نهاوند امسال با حضور شکوهمند امت حزب‌الله و همیشه در صحنه در ۶ نقطه برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم با شکوه هر چه تمامتر در شهر نهاوند و مراکز بخش‌های زرین دشت (برزول)، گیان و فیروزان و روستا‌های دهفول و شهرک از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه سخنران مراسم نهاوند امام جمعه و فرماندار هستند افزود: در شهر نهاوند مراسم راهپیمایی با حضور اقشار مختلف امت حزب‌الله از جلوی مسجد جوانان آغاز و به سمت میدان امام خمینی (ره) ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی امسال گفت: چشم دشمنان به چگونگی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال است بنابراین این مراسم باید دشمن‌شکن بوده و دوستان را امیدوار سازد.

محبی گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم نهاوند پاسخ قاطع خود به استکبار جهانی و مزدورانش در داخل کشور را با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهند داد.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری در نماز جمعه چند هفته پیش فرمودند؛ حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات اخیری که در پیش داریم، نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ما را برای رسیدن به آرمان‌ها و نقشه تمدنی جهان اسلام نزدیک‌تر می‌کند.

وی تاکید کرد: حضور گسترده اقشار مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجلی‌بخش پشتوانه مردمی در دفاع از نظام و ناامیدی هرچه بیشتر دشمنان است.

محبی گفت: مردم غیور و صبور ایران و شهرستان نهاوند همانگونه که در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشتند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز آماده حماسه‌آفرینی مجدد هستند.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را خنثی‌کننده جنگ رسانه‌ای دشمن عنوان کرد و افزود: با توحه به هجمه تبلیغاتی و راه‌اندازی جنگ اقتصادی استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور همه اقشار مردم و مسئولان در راهپیمایی نقشه‌های آنان را خنثی می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: همچنین فریاد رسای «الله‌اکبر» در شامگاه دوشنبه ۲۱ بهمن رأس ساعت ۲۱ به یاد تکبیر‌های راهگشای سال ۵۷ و به شکرانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی در شهر نهاوند سر داده خواهد شد.

وی در پایان گفت: رسانه‌های استکباری با سیاه‌نمایی اوضاع داخلی سعی در سست کردن اعتقادات ملت ایران دارد تا آن‌ها را از حضور در صحنه‌های متعدد انقلاب بازدارند، اما این ملت، همانند همیشه حاضر به معامله استقلال و عزت ملی و هدر دادن خون شهدا نخواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار