آتابای و لباس شخصی مهمترین فیلم‌های روز هفتم جشنواره فجر شیراز هستند.
کد خبر: ۸۲۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 10 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:روز هفتم نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز، دوشنبه ۲۱ بهمن برگزار می‌شود و ساعت ۱۷، فیلم بی صدا حلزون اکران خواهد شد، أثری به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده و با بازی هانیه توسلی، مهران احمدی، مصطفی کیایی، پدرام شریفی، بهنوش بختیاری و علیرضا جلالی تبار که موضوع حساسی را برای خانواده‌های ناشنوایان روایت می‌کند.

ساعت ۱۹ و ۳۰ روز دوشنبه فیلم سروصدای لباس شخصی به کارگردانی امیرعباس رفیعی به معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد و داستانش به موضوع حزب توده در سال‌های دهه ۶۰ می‌پردازد.

مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، مجید پتکی، مهیار شاپوری و عماد درویشی از بازیگران فیلم لباس شخصی هستند.

سانس ۲۲ روز دوشنبه به فیلم آتابای اختصاص دارد، فیلمی به کارگردانی نیکی کریمی و بازی هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی و جواد عزتی که داستان فیلم حول محور داستان مردی چهل ساله به نام آتابای است که در روستای پیرکندی در شهرستان خوی زندگی می‌کند و او در رشته معماری درس خوانده‌است، اما در همان دوران دانشجویی تجربه شکست عشقی را از سر گذرانده و به دلیل تأثیرات روانی این اتفاق، ترک تحصیل کرده و به زادگاه خود برگشته است.

ساعت ۱۹ روز دوشنبه فیلم تومان رضا فرشباف به کارگردانی مرتضی فرشباف و فیلم روز صفر سعید ملکان ساعت ۲۱ و ۳۰ در سالن نارنجی هنرشهر آفتاب اکران می‌شود.

در سالن آبی هنرشهر آفتاب هم فیلم‌های لباس شخصی و بی صدا حلزون، ساعت ۱۸ و ۲۱ و ۳۰ اکران خواهند داشت.

در پردیس گلستان شیراز هم، ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۲۲ بهمن مخاطبان شیرازی، فیلم دوزیست برزو نیک نژاد را خواهید دید.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز از پانزدهم بهمن ماه آغاز شد و ۲۲ بهمن به کار خود پایان می‌دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار