مهندس صالح زاده در آیین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های شهرداری قائم شهر:
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات اجرایی لندفیل دفن زباله آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 10 February 2020

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر 

صبح امروز و با حضور مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر ،مهندس فضلی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر،مهندس یوسف پور فرماندار قائم شهر ،مسئولین شهرستانی و شهری و مردم شریف آئین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های مختلف شهرداری قائم شهر برگزار شد.

مهندس صالح زاده شهردار قائم شهر در آغاز عملیات اجرایی لندفیل بهداشتی دفن زباله قائم شهرضمن تبریک ایام ا... دهه مبارکه فجر با اشاره به اینکه وضعیت اینجا در ۲۰ روز قبل به گونه ای بود که حتی نفس کشیدن را با مشکل مواجه می ساخت و حجم زباله دپو شده و شیرابه ها چالشی بزرگ برای شهر ایجاد کرده بود، گفت: با توجه به سیاست های کلی شورای پنجم و عزم شهرستانی در خصوص حفظ محیط زیست بر آن شدیم تا با اجرای این پروژه که در ۳ فاز عملیاتی می شود مشکل ۵۰ ساله زباله قائم شهر را حل کنیم.
صالح زاده با اشاره به احداث لندفیل زباله که عملیات عمرانی و خاکبرداری آن در حال انجام است اظهار داشت:سایت زباله در ۴ فاز برنامه ریزی شده و در آن برای زباله های به روز،دپوی زباله های بالای ۲۵ سال و سایت پذیرش دیده شده است.
وی ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر قائم شهر،استاندار و فرماندار قائم شهر در حمایت و پیگیری حل معضل ۵۰ ساله زباله قائم شهر افزود:در سایت  c زمینی به مساحت ۴۴ هزار متر مربع توسط شهرداری با هزینه ۴۰ میلیارد ریالی خریداری  و مقرر است در ۴ هزار متر مربع آن ساختمان اداری و پذیرش زباله ایجاد شود.
شهردار قائم شهر با بیان اینکه برای لندفیل ۲۴ میلیارد تومان هزینه توسط اعتبارات شهرداری و دولتی تامین می شود ابراز داشت:طرح شهرداری قائم شهر در خصوص مدیریت پسماند جزو معدود طرح های کشور بود که مورد پذیرش قرار گرفت و مقرر شد به شهرداری در خصوص این طرح کمک شود.
وی با بیان اینکه محل دفن زباله قائم شهر سال هاست با ورود زباله های شهرها و روستاها و کارخانجات مجاور که روزانه ۳۰۰ تن زباله به این محل منتقل می کنند افزود:در محل دفن زباله ۳ پروژه راه اندازی کمپوست،اجرای لندفیل و بازکنی و ساماندهی دپوهای زباله های قدیمی عملیاتی می شود.

مهندس یوسف پور فرماندار قائم شهر در این مراسم با تشکر از شهردار قائم شهر و رئیس و اعضای شورای اسلامی این شهر به اهتمام استاندار مازندران در مدیریت زباله استان تاکید داشت و افزود:مازندران پاک از جمله شعارهای محوری استاندار مازندران بوده و از طرح های حوزه مدیریت پسماند و زباله در سطح استان حمایت می کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه دفن زباله وضعیت خوبی نداشته بود تصریح کرد:استارت این مجموعه با تاکید بر دفن بهداشتی زباله زده شده که مجموعه تلاش ها قابل تحسین است.
یوسف پور با بیان اینکه ساماندهی فاضلاب خانگی معضل ۲۰ ساله قائم شهر بوده ابراز داشت:شورا و شهرداری قائم شهر ۱ هزار متر مربع زمین برای حل این معضل قول دادند که امیدواریم این مسئله نیز حل شود.

سید هادی فضلی ریاست شورای اسلامی شهر قائم شهر در این مراسم ضمن گرامی داشت ایام ا... دهه فجر با اشاره به اینکه تلاش ها و فعالیت های مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر در جهت افزایش رضایت عمومی شهروندان می باشد تصریح کرد:ان شالله این افتتاحیه ها و این پروژه ها که مجموعه مدیریت شهری به مردم هدیه دادند موجبات افزایش رفاه و رضایت شهروندان فهیم قائم شهری را سبب شود.
وی افزود:ارتقای سلامت شهروندان وظیفه مجموعه مدیریت شهریست و باقی دستگاه ها نیز باید در این مسیر حرکت نمایند.

در ادامه افتتاحیه ها و کلنگ زنی های پروژه های شهرداری قائم شهر پارکینگ ماشین های سنگین و نیمه سنگین افتتاح شد و کلنگ احداث پارکینگ طبقاتی جنب ورزشگاه شهید وطنی به زمین زده شد.

 

مهندس صالح زاده

عباس صالح زاده

شهردار قائم شهر

شهردار قائم شهر مهندس عباس صالح زاده

عباس صالح زاده شهردار قائم شهر

مهندس عباس صالح زاده

شهرداری قائم شهر

پسماند قائم شهر

 

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار