امام‌ جمعه ایلام؛
امام‌ جمعه ایلام گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنان مدافع انقلاب و نظام باشند.
کد خبر: ۸۲۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 08 February 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: با مشارکت حداکثری در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنان مدافع انقلاب و نظام باشند.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تثبیت روحیه خودباوری و توجه به توان و ظرفیت‌های داخلی بوده است، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست نظام استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار از منابع عظیم و خدادادی ایران اسلامی قطع شد و امروز با تلاش و همت جوانان انقلابی و متعهد، شاهد شکوفایی و پویایی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: دهه فجر نماد رهایی از ذلت و آزادی از حکومت ظالمان رژیم پهلوی بود. امام آمد و آزادی و استقلال را برای کشور به ارمغان آورد و با شهادت زیادی از جوان این انقلاب پیروز شد.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقشار مختلف مردم در ۱۶ بهمن سال جاری، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، مردم را به شرکت در انتخابات را توصیه کرد، چرا که شرکت در انتخابات، تعیین سرنوشت تک تک آحاد ملت است.

وی تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری نمایندگان باید افرادی مومن، کارآمد، متعهد، طرفدار عدالت باشند و کسانی که بصیر هستند و قدرت نه گفتن به وسوسه استکبار را دارد باید انتخاب شوند.

خطیب جمعه ایلام گفت: مردم در انتخابات دوم اسفندماه با حضور پرشور در انتخابات و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه خلق خواهند کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار