خطیب جمعه اهواز:
حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با تاکید بر لزوم ادامه برخودر قاطع با مفسدان اظهارداشت: قوه قضاییه تاکنون در تراز انقلاب اسلامی عمل و دل امت اسلامی را شاد کرده است.
کد خبر: ۸۲۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ 07 February 2020

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز اظهارداشت: انقلاب اسلامی در ۴۱ سال گذشته دستاوردهای بزرگی در شرایط سخت تحریم داشته است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: تحریم‌ها تمامی راه‌های پیشرفت ما را بعد از انقلاب اسلامی بسته بودند که بی‌شک رسیدن به دستاوردهای بزرگ بسیار ارزشمندتر از پیشرفت‌ سایر کشورها است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: دیگر کشورها از تمام امکانات بهره مند بودند ولی هیچ امکاناتی به ما نمی‌رسید و کمتر کشوری گمان می‌کرد که ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط به چنین اقتداری دست یابد.

وی بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: تاکنون در معرفی این دستاوردها خوب کار نکرده‌ایم حال آنکه دشمن کوچکترین پیشرفت‌ خود را بازتاب گسترده‌ای می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با انتقاد از عملکرد قوه مجریه در رفع مشکلات اقتصادی یادآور شد: رفع این مشکلات همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر گفت: معرفت دینی، سیاسی و اخلاقی و پیشرفت در مسائل گوناگون اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی، علمی و فناوری، مادی و معنوی از این دستاوردها می‌باشند.

امام جمعه اهواز عدالت محوری، مبارزه با فساد، کاهش فقر از ۴۶ به ۹ درصد، پیشرفت نظامی و سازندگی و اقتدار و عزت بین المللی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: وجود استقلال و آزادی، اعتماد به نفس ملی، ایجاد جو قرآنی در کشور، مردم سالاری دینی، نقش آفرینی در منطقه و برگزاری انتخابات از دیگر دستاوردهای قابل توجه انقلاب اسلامی می‌باشند.

وی تبدیل ایران به قطب پزشکی و کسب رتبه‌های بالای علمی در جهان را یادآور شد و گفت: دانش هسته‌ای، توسعه راه‌های ارتباطی و ساخت داروهای مهم بعد از انقلاب اسلامی محقق شده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد با تاکید بر لزوم ادامه برخودر قاطع با مفسدان اظهارداشت: قوه قضاییه تاکنون در تراز انقلاب اسلامی عمل و دل امت اسلامی را شاد کرده است.

وی با انتقاد از عملکرد مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مجلس ما به خوبی فعالیت می‌کرد، بی‌شک مشکلات کنونی کشور را شاهد نبودیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات کشور مربوط به انتخاب‌های ما است، ادامه داد: برخی‌ به رای ندادن خود یا رای سفید در انتخابات افتخار می‌کنند حال آنکه درصورت ورود نمایندگان قوی به مجلس بی‌شک چالش‌های اقتصادی ما نیز کاهش می‌یابند.

وی گفت: تدین و تقوا، توان مدیریتی، تنفر از فساد، حفظ عزت و اقتدار ملت، یکی بودن شعار، اخلاق و احساس مسئولیت، داشتن مرزبندی روشن با دشمن، توجه به مسائل منطقه‌ای، صبر، بصیرت و ساده زیستی از خصوصیات یک مجلس قدرتمند و انقلابی می‌باشند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب گفت: انتظار می‌رود در این روز حماسی و تاریخی مردم خوزستان بار دیگر به صحنه بیایند و با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

وی افزود: روز جمعه هفته آینده نیز مراسم چهلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای همراهش در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می‌شود که انتظار می‌رود مردم در این صحنه نیز با حضور پرشور خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این سردار رشید اسلام، انزجار خود را از آمریکای جنایتکار نشان دهند.

امام جمعه اهواز همچنین به فرا رسیدن روز نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: حضور مقتدر نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و جا دارد یاد و خاطره شهدای والا مقام نیروی هوایی را گرامی بداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار