در ششمین روز از دهه فجر استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه سفرهای استانی به شهرستان چرام برای افتتاح و کلنگ‌زنی تعدادی از طرح‌های اقتصادی و عمرانی سفر کرد.
کد خبر: ۸۲۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 07 February 2020

در بدو ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی و معاون امور اقتصادی استاندار، جمعی از مسؤولان استانی و محلی و به مناسبت دهه فجر، گلزار شهدای سرفاریاب غبارروبی شد.

در این آیین حسین کلانتری ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و مقام شامخ شهدا اظهار کرد: فداکاری شهدا باعث پیروزی انقلاب شد، شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت ما ناموس و شرف و استقلال ما برجا بماند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد،عنوان داشت: اگر مدافعین حرم نبودند معلوم نبود امروز درگیری ما با داعش کجا بود! آیا مرزهای کرمانشاه و قصرشیرین و سرپل ذهاب بود یا شهرهای میانی در گیلان ؟
 در ادامه این سفر با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از 23 طرح اقتصادی و عمرانی شهرستان چرام تعداد 3 طرح کلنگ‌زنی یا به بهره‌برداری رسید.

کلانتری در این مراسم اظهار کرد: سرجمع 23 طرح عمرانی و افتتاحی با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال در شهرستان چرام داشتیم که از این تعداد 18 طرح عمرانی و 5 طرح اقتصادی است.

وی با بیان این‌که از مجموع 18 طرح عمرانی 12 طرح افتتاحی و 6 طرح کلنگ‌زنی است و همه طرح‌های اقتصادی افتتاحی هستند، گفت: برای 18 طرح عمرانی 19 میلیارد تومان اعتبار و طرح‌های اقتصادی 7 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
طرح توریستی بوم‌گردی سرفاریاب، مجتمع تولید،،مرکز اصلاح نژاد دام ، تکثیر ملکه، کندو سازی زنبور عسل تمبی و ساختمان مجتمع ادارات شهرستان چرام از مهم‌ترین طرح‌های بود که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی و اقتصادی استاندار و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی به نمایندگی از 23 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان چرام به مناسبت دهه فجر کلنگ‌زنی و به بهر‌برداری رسید.

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه کارخانه آهک هیدراته چرام
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی و اقتصادی و برخی از مدیران استانی و شهرستانی که در ششمین روز از دهه فجر برای کلنگ زنی و افتتاح چند طرح به شهرستان چرام سفر کرده بود، از کارخانه در حال احداث آهک هیدرانه این شهرستان بازدید کرد.
وی اظهار داشت: با تمهیدات انجام گرفته شده این میزان از عقب ماندگی طی زمان باقی مانده جبران خواهد شد.
استاندار با بیام اینکه این پروژه هم اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این پروژه  در زمینی به مساحت 4 هکتار از محدوده 20 هکتاری در نظر گرفته شده از سوی کارفرما  برای اجرای طرح فسفات در حال ساخت است.
وی برنامه زمانبندی شده برای اتمام این پروژه را یکسال عنوان کرد و گفت: در صورت نبود مشکلات پروژه سر موعد مقرر تحویل کارفرما خواهد شد.
با افتتاح و بهره برداری از این پروژه 120 نفر از جوانان منطقه صاحب شغل خواهند شد.
استاندار ضمن ابراز رضایت از شروع به ساخت این پروژه در شهر چرام عنوان کرد؛ باید از ظرفیت سازمان اقتصادی ایمیدرو برای توسعه همکاری های اقتصادی و رونق تولید در این استان بهره بیشتری برده شود.
کلانتری با تقدیر از دکتر غریب پور مدیرعامل کهگیلویه و بویراحمدی ایمیدرو گفت؛ قطعا حمایت های مدیرعامل ایمیدرو در توسعه استان نقش مهمی خواهد داشت.
پروژه کارخانه آهک هیدراته چرام با ظرفیت تولید 30 هزار تن در سال و اشتغالزایی 120 نفر در شهر چرام در حال ساخت است.
حاشیه عجیب شهردار سابق چرام!
سفر استاندار و مسئولین استانی به شهرستان چرام همراه با یک حاشیه عجیب بود.
هنگامی که استاندار برای بازدید از یکی از پروژه ها رفته بود شهردار سابق چرام در محل حاضر و نسبت به برکناری خود اعتراضات شدیدی کرد !
بنابر گفته برخی شاهدان عینی پس از اعتراض همراه با داد و بیداد شهردار سابق چرام ، حسین کلانتری متوجه موضوع شده و از نزدیک صحبت های وی را شنیده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار