نماینده ولی فقیه در استان‌ مرکزی:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم این استان همراه با ملت ایران اسلامی با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار، عزت و عظمت انقلاب را به جهانیان نشان می دهند.
کد خبر: ۸۲۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 07 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و روز استقلال کشور، اعتماد به نفس ملی، ولایت مداری، اقتدار و وفاداری خود به آرمان‌های امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به جهانیان و آمریکا نشان خواهند داد افزود: دشمنان این مرز وبوم بدانند صدها ترامپ و نتانیاهو در گورستان‌ها دفن خواهند شد ولی یاد و خاطره شهید والا مقام قاسم سلیمانی و شهدای اسلام و انقلاب برای همیشه خواهد جاویدان خواهد بود.
وی با بیان اینکه شهدا با اهدای جان و زندگی خود دین خود را به اسلام و قرآن ادا کردند یاد آورشد: بعد از شهدا اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان وظیفه دارند با ادامه راه و آرمان‌های آنان، از دین مبین اسلام و انقلاب حراست و حفاظت کنند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه چهلم شهادت شهید والامقام سپهبد شهید قاسم سلیمانی با ۲۲ بهمن امسال هم زمان است گفت: مردم ایران اسلامی همراه و همگام با مسلمانان سایر کشورهای اسلامی با حضور حداکثری در راهپیمایی این روز از رشادت‌ها و جانفشانی‌های این شهید والا مقام قدر دانی خواهند کرد.
وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مسابقه در خدمتگزاری به مردم، پیشرفت ایران اسلامی، کمک به نیازمندان و مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام و قرآن را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
وی با گرامیداشت نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بیعت این نیروی با لباس فرم با امام خمینی (ره) در این روز گفت: نیروی هوایی در برخورد با دشمنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن از آمادگی کامل برخوردار بوده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار