تابناک / فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس از توانایی و قدرت بسیج برای مقابله با دشمن استفاده شد امروز هم می‌توان از توانایی بسیج برای رفع مشکلات بهره برد.
کد خبر: ۸۲۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 06 February 2020

تابناک / فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس از توانایی و قدرت بسیج برای مقابله با دشمن استفاده شد امروز هم می‌توان از توانایی بسیج برای رفع مشکلات بهره برد.

 
فرمانده سپاه گیلان: «تفکر بسیجی» گره‌گشای مشکلات امروز جامعه است

 

سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در آئین اختتامیه همایش ملی «تحقق اقتصاد ملی» در استان گیلان با اشاره اهمیت مقاوم‌سازی اقتصاد اظهار داشت: اگر در حوزه اقتصاد به استقلال و خودکفایی کامل نرسیم در سایر عرصه‌ها و ابعاد دیگر نیز دچار مشکل می‌شویم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به تلاش سپاه برای واکنش درست به تهدیدات دشمن خاطرنشان کرد: سپاه در طول این سال‌ها در عرصه‌های مختلف نقش خود را ایفا کرده است و اگر سپاه نبود از همین میزان اقتصاد فعلی هم برخوردار نبودیم.

سردار عبدالله‌پور به لزوم اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و بیان داشت: هر جا که از فرامین رهبر معظم انقلاب اطاعت شد موفقیت‌های متعددی به‌دست آمد و مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که برای بهبود اقتصاد از ظرفیت مردم بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید
  • سفر فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به دامغان

  • رئیس سازمان بسیج در یاسوج: آغاز فروپاشی نظام سلطه با شهادت شهید سلیمانی؛ رژیم صهیونیستی آرام و قرار ندارد

  • پایگاه "کوثر نبی" خواهران کاشان برترین پایگاه بسیج در سطح کشور انتخاب شد

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه جریان انقلابی جلوی بروز چالش‌های جدی را می‌گیرد تصریح کرد: در طول چهل سال انقلاب، فشارها و تحریم‌های مختلفی به این کشور و مردم تحمیل شد و همه این اتفاقات را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتیم.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت درست در عرصه اقتصاد بیان کرد: با کمک دولت می‌توانیم گام‌های موثری برای تقویت تولید محصولاتی مانند ماهی، برنج و سایر موارد برداریم و با توجه به اجرای طرح خودکفایی تولید برنج در استان گیلان می‌توان کل کشور را در تولید برنج خودکفا کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان به توانمندی‌های جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه دفاعی اشاره کرد و بیان داشت: همانطور که در 8 سال دفاع مقدس از توانایی و قدرت بسیج برای مقابله با دشمن استفاده شد امروز هم می‌توان از توانایی بسیج برای رفع مشکلات در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بهره برد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمنان قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را به وضوح مشاهده کردند اما جرأت اعتراف ندارند ابراز داشت: دشمن در جریان حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا سیلی خورد و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی را دیدند اما جرأت اعتراف ندارند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: سایر مشکلات کشور را نیز می‌توان با بهره‌گیری از توانایی جوانان حزب‌اللهی و تشکیل مجلس و دولت جوان مومن و انقلابی برطرف کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار