مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: باید با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب رو به جلو حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۱۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 03 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان ، با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در این بیانیه موفقیت‌های چهل ساله نظام در کنار نقاط ضعف، به همراه راهکارهایی برای موفقیت در آینده آمده است که اگر اجرای آن در برنامه مسئولین قرار بگیرد آینده روشنی در انتظار کشور خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: باید با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب با صلابت رو به جلو حرکت کنیم.

جلیلیان سپس با بیان اینکه در سالهای پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف پیشرفت های زیادی در کشور داشته‌ایم، گفت: هم اکنون روستاهای کوچک هم از خدمات آب، برق، گاز و... برخوردارند و باید قدردان این نعمت ها باشیم.

سپاه در صحنه های خدمات رسانی به مردم پای کار است

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه های خدمات رسانی به مردم پای کار بوده، گفت: سپاه با اجرای پروژه های محرومیت زدایی خدمات زیادی به مردم کرده و می‌کند.

جلیلیان اشاره‌ای هم به برنامه‌های سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در دهه فجر داشت و افزود: در دهه فجر 60 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد که توسط بسیج سازندگی ساخته شده، در استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

برپایی میز خدمت در مساجد، نورافشانی شهر در شب 22 بهمن و افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در دهه فجر است که جلیلیان به آنها اشاره کرد.

مسئولین از شکست آمریکا در ماجرای شهادت حاج قاسم به نفع اسلام و انقلاب استفاده کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تربیت انسان‌های بزرگی مثل سردار سلیمانی است که مایه افتخار و سربلندی نظام هستند.

جلیلیان با بیان اینکه سردار سلیمانی یکی از نمادهای مقاومت است، گفت: اثرگذاری حاج قاسم تا جایی است که پس از ترور ایشان بیش از 50 کشور دنیا علیه اقدام آمریکا در ترور ایشان تظاهرات کردند و پس از شهادت حاج قاسم در 40 نقطه در آمریکا هم تظاهرات ضدآمریکایی برگزار شد.

جلیلیان با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع حاج قاسم، گفت: مردم ولایی ایران اسلامی به صورت کاملا خودجوش در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام حضور پیدا کرده و نشان دادند هنوز هم مردم سال 1357 هستند که انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های اخیر قدرت معنوی ایران به خوبی خود را نشان داده، گفت: ترامپ تصور می کرد با شهادت حاج قاسم می تواند به انقلاب ضربه بزند، اما در این ماجرا آمریکا شکست خورد و قدرت جمهوری اسلامی به دنیا نشان داده شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه آمریکا در ماجرای حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق شکست خورد، گفت: سکوت 18 ساعته ترامپ پس از حمله سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد نشان از شکست آمریکا داشت و مسئولین باید از شکست آمریکا در ماجرای شهادت حاج قاسم به نفع اسلام و انقلاب استفاده کنند.

جلیلیان در ادامه با اشاره به مطرح شدن موضوع معامله قرن از سوی ترامپ و معرفی شهر مقدس قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب، گفت: این اقدامات نسنجیده و شتابزده که در ادامه اشتباه ترور حاج قاسم رخ داد، نشان از ضعف ترامپ و نتانیاهو دارد.

روز به روز شاهد افول آمریکا هستیم

وی با بیان اینکه روز به روز شاهد افول آمریکا هستیم، ادامه داد: امروز انقلاب در برابر تمامی دنیای کفر و استکبار ایستاده و در این شرایط روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

جلیلیان تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف در برابر دشمنان ایستاده و این در حالیست که قبل از انقلاب هیچ اراده ای از خود نداشتیم و همه کارها را مستشاران آمریکایی برای ما انجام می‌دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: استقلال مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و شاید در دنیای کنونی هیچ کشوری مستقل‌تر از ما نباشد.

حضور پرشور در انتخابت موجب تقویت و ماندگاری انقلاب خواهد شد

جلیلیان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: دشمنان با تمام توان به دنبال این هستند که مردم پای صندوق های رای نروند، در حالیکه مردم انقلابی ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که در صحنه‌های سرنوشت ساز دفاع از انقلاب حضور پررنگ دارند.

وی با بیان اینکه انتخابات بیانگر عظمت و اقتدار نظام است، تاکید کرد: حضور پرشور در انتخابت موجب تقویت و ماندگاری انقلاب خواهد شد.

جلیلیان با اشاره به ضرورت شکل‌گیری مجلس در تراز انقلاب، گفت: با حضور آگاهانه در انتخابات می توانیم مجلسی در تراز انقلاب شکل دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: نماینده مجلس باید توانمند و انقلابی بوده و مواضع شفافی در رابطه با موضع فتنه و استکبار داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار