کارشناس فوتبال:
کارشناس فوتبال گفت: اگر اسکوچیچ بخواهد این گونه کج‌ دار و مریز به کارش در نفت آبادان ادامه دهد، نبودنش بیش از بودنش مثمرثمر بوده زیرا حضورش اثرات منفی به بار خواهد آورد.
کد خبر: ۸۱۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 03 February 2020

محسن بابادی درخصوص وضعیت نفت آبادان پس از درخواست اسکوچیچ برای جدایی، اظهارکرد: هنوز هم دلایل اصلی تصمیم اسکوچیچ مبنی بر جدایی از تیم نفت آبادان بر اهالی فوتبال پوشیده است و مشخص نیست از نوع کالدرونی، استراماچونی و تارتاری است یا این‌که پیشنهاد قابل توجهی از کشورهای خلیجی دارد که این‌گونه مشکلات خانوادگی و بیماری را برای جدایی عنوان کرده است.

اسکوچیچ از قبل، از مشکلات خانوادگی‌اش مطلع بود

وی افزود: اسکوچیچ پیش از پیوستن به تیم نفت آبادان، با شرایط ایران و خوزستان کاملا آشنا بود و قطعا با آگاهی از بیماری و مشکلات خانوادگی‌اش باید اقدام به حضور یا عدم حضور در میان طلایی پوشان آبادانی می‌کرد، نه این‌که در میانه راه و آن هم در روزهای اوج تیم، بخواهد علاقه‌مندان فوتبال خوزستان را دلواپس آینده تیم‌شان کند. البته گذر زمان بسیاری از مسایل را مشخص خواهد کرد.

مربیان کروات و پرتغال، پیوند خوبی با فوتبال خوزستان داشته‌اند

این کارشناس فوتبال گفت: البته بهترین مربیان غیربومی که توانسته‌اند پیوند خوبی با فوتبال خوزستان و کشور برقرار کنند و عملکرد مناسب با ماندگاری زیاد داشته باشند، عمدتا کروات یا پرتغالی بوده‌اند. اکنون که طی ۲ سال اخیر به واسطه حضور سرجیو و اسکوچیچ، نفت آبادان در شرایط خوبی قرار گرفته است، از تلاش‌های آن‌ها باید تقدیر کرد و مدیران باشگاه صنعت نفت نیز باید، سعی در مرتفع نمودن مشکلات اسکوچیچ و ادامه همکاری با او داشته باشند تا موقعیت تیم و عواطف مردم در پی ناکامی‌های احتمالی آتی، آسیب نبیند.

وی ادامه داد: اکنون که ماندن و نماندن اسکوچیچ در هاله‌ای از ابهام بوده و تمام فکر و ذکر علاقه‌مندان ورزش خوزستان معطوف به مشکلات او شده، بد نیست که مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان، گزینه‌های جایگزین را از میان مربیان بومی مدنظر قرار دهند. به هر حال اگر به هر دلیلی ادامه همکاری با اسکوچیچ میسر نشد، باید مربیان کاربلد، کارنامه‌دار و با اخلاق استان را مدنظر قرار داشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز جایگزین وی شود.

قبل از تحمیل مربی غیربومی، مسئولان نفت اقدام به جذب مربی بومی کنند

بابادی با اشاره به وجود مربیان بومی و کاربلدی همچون داریوش یزدی، نعیم سعداوی و صمد مرفاوی، گفت:‌ امیدوارم که اسکوچیچ تا پایان فصل در نفت ماندنی شود، اما اگر همچنان دلش با تیم نبود و بنا بر رفتن وی شد، مسئولان باشگاه نفت آبادان باید قبل از تحمیل یک مربی غیربومی از طریق غیرورزشی‌ها به فوتبال استان، هر چه سریع‌تر مربی بومی را معارفه نموده تا این تیم اسیر حواشی احتمالی نشده و به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

از دلایل باخت‌های اخیر نفت، تمرکز نداشتن اسکوچیچ است

وی عنوان کرد: یکی از دلایل باخت نفت آبادان مقابل نفت مسجدسلیمان در کنار بازی تحسین برانگیز شیران زاگرس، تمرکز نداشتن سرمربی این تیم به خاطر مسایل پیش آمده و در حقیقت رها کردن تیم به حال خود بود که در نهایت هم، دودش به چشم فوتبال آبادان و مردم این شهر رفت. تنها دلخوشی خوزستانی‌ها نیز این بود که ۳ امتیاز در خوزستان باقی ماند و به تیم دیگر استان‌مان رسید. در باخت مقابل پرسپولیس هم ذره‌ای از آن‌چه از تیم نفت انتظار می‌رفت را ندیدیم و تمام این مسایل تحت تاثیر حواشی ناشی از رفتن اسکوچیچ قرار گرفته بود.

اسکوچیچ کج دار و مریز ادامه دهد، نبودش بهتر است

این کارشناس فوتبال گفت: اگر اسکوچیچ بخواهد این گونه کج دار و مریز به کارش در نفت آبادان ادامه دهد، نبودنش بیش از بودنش مثمرثمر بوده زیرا حضورش اثرات منفی به بار خواهد آورد. پس باشگاه نفت آبادان باید هر چه سریع‌تر راه‌حل اساسی برای این موضوع بیابد، چرا که ممکن است در بازی‌های آتی نیز همین روند ضعیف ناشی از بی‌انگیزگی سرمربی و سردرگمی بازیکنان، در خاتمه فصل نفت را به نیمه پایینی جدول بکشاند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار