کد خبر: ۸۱۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 02 February 2020

سومین نشست بزرگ ستاد اقوام و مذاهب شورای نیروهای انقلاب با حضور شورای مرکزی، روسای کمیته های کشوری، ستاد تهران بزرگ و شهرستانهای استان تهران با سخنرانی دکتر پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف و نیروهای انقلاب کشور و معاونت اقوام و مذاهب و رئیس ستاد تهران بزرگ برگزار گردید.
این جلسه با هدف سازماندهی، هم افزایی دفاتر ستادهای اجرایی معاونت اقوام و مذاهب و تهران بزرگ تشکیل و نفرات پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت.
ابتدا جناب آقای دکتر ضرغام فولادوند نسبت به تشریح فعالیت های اقوام و مذاهب پرداخته و راهکارهای لازم در خصوص مشارکت فعال اقوام و مذاهب در انتخابات آینده سخنرانی نمودند.
معاون اقوام و مذاهب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با قدردانی از زحمات رئیس و همکاران ستاد اقوام و مذاهب از اعضاء شورای اقوام درخواست نمود تا نهایت مساعی خویش را برای اعتلای شورا به کار ببندد.
سپس آقای دکتر سیدعلی موسوی نور رئیس ستاد اقوام و مذاهب تهران برنامه های سازماندهی ستاد تهران را تشریح و خواستار کمیته بندی و پهنه بندی تا سطح محله برای جذب مشارکت حداکثری تاکید نمودند.
آنگاه دکتر پرویز سروری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان قابلیت ها، پتانسیل ها و توانمندی های نظام جمهوری اسلامی در حوزه های سیاسی، امنیتی، علمی، فرهنگی و نظامی پرداخته است.ایشان با بیان افتخارات نظام در حوزه های موشکی، نظامی و علمی و فناوری مشکل اساسی کشور را ضعف مدیریتی دانسته و تاکید نمودند مدیریت انقلابی تنها راه نجات کشور است.دکتر سروری با بیان این نکته که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با ایجاد سازوکاری بسیار دقیق و مردمی تلاش نموده تا فرصت برابری برای مردم در انتخابات فراهم نماید.
در ادامه آقای دکتر کریمی رئیس ستاد اقوام و مذاهب شهرستانهای استان تهران در سخنانی به موضوع ساماندهی ستاد شهرستان های تهران اشاره و اعلام آمادگی خود را برای شروع فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در این زمینه بیان داشتند.
در پایان حاج آقا رستمی، دکتر رستم عزیزی، دکتر سجاد بهرامی و دکتر زاده حمید به نمایندگی از اقوام سخنان کوتاهی ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار