دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری:
دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با بیان این‌که مسابقات دریفت کشور در اهواز در سطح بین‌المللی برگزار شد، گفت: شرایط و مسیر مسابقات اهواز همانند رقابت‌های بین‌المللی بود و اگر ایران بتواند میزبان مسابقات بین‌المللی شود، می‌توانیم خوزستان را میزبان این رویداد معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۱۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 12 February 2020

شهزاد کیانی در خصوص برگزاری راند چهارم رقابت‌های فرمولا دریفت کشور به میزبانی اهواز، اظهار کرد: این مسابقات با حضور استان‌های مختلف کشور در اهواز برگزار شد. ما پیش از این‌که این میزبانی را به استان خوزستان بدهیم، جلسات مختلفی را با آقای جوانمردی، رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان داشتیم و با مهیا شدن شرایط لازم، برای دومین بار نیز میزبانی مسابقات دریفت کشور را به استان خوزستان سپردیم.

وی بیان کرد: استان خوزستان دارای ظرفیت‌های خوبی در رشته اتومبیلرانی به ویژه در بخش دریفت است و انگیزه خوب خانواده‌های خوزستانی به این رشته و این رقابت‌ها، ما را مجاب کرد که برای بار دیگر این میزبانی را به استان خوزستان بسپاریم. خوشحالم با توجه به میزبانی که استان خوزستان سپردیم، مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با بیان این‌که مسابقات دریفت کشوری در اهواز در سطح بین‌المللی برگزار شد، ادامه داد: ایران تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی را دارد و باید بگویم، شرایط و مسیر مسابقات اهواز نیز دقیقا مانند رقابت‌های بین‌المللی بود. این آزمایش خوبی بود تا بتوانیم میزبانی مسابقات بین‌المللی را اخذ کنیم و اگر این مهم به ایران برسد، حتی می‌توانیم خوزستان را میزبان این رویداد معرفی کنیم.

وی عنوان کرد: تمام شرایط لازم برای برگزاری یک رویداد بین‌المللی در رشته دریفت در اهواز مهیا است و امیدوارم با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهیم و جلساتی که با فدراسیون و هیات خوزستان داریم، این امکان به وجود بیاید که بتوانیم شرایط برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دریفت را در سال آینده در اهواز فراهم کنیم. مقرر بود مسابقات بین‌المللی "منا" که در سطح خاورمیانه و آفریقای شمالی است، در عربستان برگزار شود که این موضوع به دلایلی منتفی شد. در اجلاس جهانی که اواخر بهمن یا اوایل اسفند در عمان برگزار خواهد شد نیز تلاش می‌کنیم که بتوانیم میزبانی مسابقات "منا" یا یک رویداد بین‌المللی دیگر را در ایران اخذ کنیم. امیدوارم این اتفاق خوب در بخش دریفت در سال آینده برای ایران رقم بخورد.

کیانی با اشاره به حضور شهاب پیشانی‌دار در رقابت‌های دریفت جهان، گفت: این اتومبیلران خوزستانی برای اولین بار در تاریخ اتومبیلرانی ایران در این مسابقات که در ژاپن برگزار شد، حضور پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: هر زمان که مسابقات دریفت کشور را برگزار می‌کنیم، بهترین ورزشکاران ما از استان خوزستان هستند و همیشه موفق به کسب مقام شده‌اند. به نظرم خوزستان پایتخت دریفت ایران است و این ثابت شده است. همچنین افتخاری است که بتوانیم این رشته را در اهواز و شهرهای دیگر توسعه دهیم.

دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با ابراز رضایت از عملکرد هیات خوزستان، گفت: رئیس هیات خوزستان و این هیات جزو برترین‌های ما در کشور هستند. خوزستان علاوه بر دریفت و اتومبیلرانی، در بخش‌های اسلالوم، موتورکراس و موتورسواری نیز ملی‌پوش دارد. آقای یوسفی از این استان، در مسابقات آسیایی موتورکراس حضور داشت. همچنین در بخش رالی خوزستان عنوان‌دار است و همین عملکردهای خوب نیز باعث می‌شود که هیات خوزستان در تمام بخش‌های اتومبیلرانی و موتورسواری برتر و الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

وی در پایان از اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین اصحاب رسانه، صدا و سیمای استان، نیروی انتظامی و اورژانس و دیگر دست‌اندرکارانی که در برگزاری هر چه بهتر رقابت‌های دریفت کشور تلاش و همکاری داشتند، قدردانی کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اتومبیلرانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار