معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی مازندران گفت: از محل بسته رونق تولید مشکل ۱۱۰ متقاضی بخش کشاورزی در مازندران رفع شد.
کد خبر: ۸۱۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 27 January 2020

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، حسین نگهدار در خصوص تسهیلات بسته رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی گفت: با توجه به خارج نشدن طرح‌های تولیدی بخش کشاورزی از چرخه تولید، از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید بخش کشاورزی برای ۲۶۰ طرح که دارای مشکلاتی بودند تشکیل شد.
او افزود: ۷۵ درصد موارد مطرح شده در این کمیته در خصوص تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی بوده که با نظر مساعد اعضای کارگروه و قوانین تسهیلی (موضوع بند (ل)، بند (خ) و قانون تسهیل تسویه بدهکاران شبکه بانکی کشور مشکل ۱۱۰ متقاضی بخش کشاورزی رفع و مابقی در حال بررسی و پیگیری است.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این کارگروه با حضور نمایندگان بانک‌های عامل، استانداری و واحد‌های مرتبط با هر طرح و متقاضیان برگزار می‌شود.
نگهدار افزود: ۱۶ طرح برای برون رفت از مشکلات اجرای طرح، به کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع و مشکل آن‌ها رفع شد.
وی بیان کرد: از محل بسته رونق تولید، ۹۰۳ طرح زیربخش کشاورزی که پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد داشته و در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند به مبلغ ۸۳۰ میلیارد تومان با تایید در کارگروه‌های تخصصی در سازمان جهاد کشاورزی و استانداری به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد تاکنون به ۱۵۰ طرح به مبلغ ۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار