زنگ فاطمی
به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و ایام فاطمیه (س)، زنگ فاطمی در ۱۰۰ مدرسه استان مرکزی به صدا درآمد
کد خبر: ۸۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 27 January 2020
 

 به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و ایام فاطمیه (س)، امروز زنگ فاطمی با حضور جمعی از مسئولان در ۱۰۰ مدرسه استان به صدا درآمد.
حجت‌الاسلام صفر قربان پور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به صدا درآمدن زنگ فاطمی در ۱۰۰ مدرسه دخترانه استان مرکزی در ایام فاطمیه، گفت: این کار به شکل نمادین برای بازخوانی سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) انجام می‌شود.

قربان پور، با تأکید بر اینکه حضرت زهرا (س) الگوی تمام‌عیار برای مسلمانان و به ویژه بانوان است، گفت: این موضوع باید در کتاب‌های آموزشی گنجانده شود و آموزش و پرورش می‌تواند در این راستا بسیار موثر عمل کند.

وی افزود: دانش آموزان می‌توانند با آموختن سیره و سبک زندگی فاطمی به این الگوی برتر نزدیک‌تر شوند و این الگو را به طور عملیاتی در زندگی‌های خود به کار گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: امروز توجه به معیار‌های دینی و از همه مهمتر توجه به سیره ارزشمند حضرت زهرا (س) در مدارس و دانشگاه‌ها یک ضرورت است که این موضوع باید برای آن‌ها قابل اهمیت باشد.

قربان پور خاطرنشان کرد: شخصیت حضرت زهرا (س) در همه ابعاد یک شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است و این قابلیت را دارد که همه زنان انقلابی و برجسته و نخبگان عالم بتوانند از زندگی کوتاه ایشان درس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار