مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از هزینه ۹۰۰ میلیارد ریال سالانه در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 25 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،فاطمه رضوان مدنی  اظهار داشت: سازمان بهزیستی یکی از نهادهای حمایتی است که با ارائه خدمات اجتماعی، آموزشی، توانبخشی و پیشگیری برای ارتقا شاخص سلامت و کیفیت زندگی جامعه هدف، تلاش بسزایی انجام داده می‌شود.

وی افزود: حمایت و توانبخشی ناشنوایان، نابینایان، معلولان ذهنی، جسمی، حرکتی، زنان سرپرست و بد سرپرست، کودکان بد سرپرست و… بر عهده سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر ۱۶۰ هزار و ۹۳۷ مددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی است که این افراد از خدمات پیشگیری، توانبخشی، اجتماعی و توانمند سازی استفاده می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۱۳۵ مددجو ناشنوا و کم شنوا در استان کرمانشاه وجود دارد، عنوان کرد: بسیاری از این مددجوهای نیازمند سمعک و کاشت حلزون هستند و به دلیل آنکه تعداد آنها زیاد است نیازمند کمک خیرین هستیم.

رضوان مدنی رفع نیازمندی معلولان را از کارهای ارزشمند دانست و گفت: معلولان با توجه به مشکلات جسمی که برای آنها وجود دارد نیازمند کمک مادی و معنوی مردم خیر استان هستند.

وی بیان داشت: ۹۰ میلیارد تومان سالانه در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی در زمینه مستمری، معیشتی و مراکزی که نگهداری می‌شوند، هزینه می‌شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار