مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب با اشاره به مراجعه ماهانه بیش از 9 هزار بیمار به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، گفت:
کد خبر: ۸۱۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 25 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،محمدرضا نادری ، اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب دارای 48 پزشک متخصص و 14 پزشک عمومی است و 188 پرستار نیز در این مرکز فعالیت دارند.

وی ادامه داد: در این بیمارستان 134 تخت فعال وحود دارد و ماهیانه حدود 9 هزار و 200 نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب ویزیت می‌شوند که از این تعداد حدود 2 هزار و 700 مورد مربوط به بیمارستان و 6 هزار و 500 مراجعه نیز مربوط به درمانگاه مدلل است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام‌آباد غرب افزود: در این بیمارستان به طور متوسط در ماه 157 نوزاد متولد می شود که 90 تولد زایمان طبیعی و 67 مورد به صورت سزارین است.

وی گفت: بخش‌های پاراکلینیکی و تجهیرات رادیولوژی، اکو کاردیوگرافی، سونوگرافی، ونتیلاتور، اندوسکوپی و اسپیرومتری از امکانات و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان است.

نادری افزود: بخش‌های فعال در این بیمارستان شامل بخش‌های پاراکلینیکی، اورژانس، دیالیز، زنان، LDR، اطفال ، داخلی آزمایشگاه، رادیولوژی، ICUو CCU است.

وی ادامه داد: تعمیر و بازسازی اتاق عمل و بخش‌های بیمارستان و راه‌اندازی آسانسور حمل غذا از اقداماتی است که برای ارتقای بیمارستان باید صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار