اسکندرپور گفت: شهرداری شیراز، تنها در حوزه نگهداری از شهر به حدود یک هزار میلیارد تومان، بودجه نیاز دارد که در حوزه هایی همچون حمل و نقل، فضای سبز، پسماند و ... بتواند به ارائه خدمات کافی بپردازد.
کد خبر: ۸۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 22 January 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«حیدر اسکندرپور»، امروز (چهارشنبه 2 بهمن) در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر هزینه های بالای نگهداری از شهر گفت: افزایش نرخ ارز بر هزینه های حمل و نقل و ... تاثیر فراوانی گذاشته و منجر به بالا رفتن هزینه های شهرداری شیراز شده است.

شهردار شیراز ادامه داد: به همین دلیل لازم است تا در تصویب لایحه بودجه سال 99 شهرداری شیراز با توجه به این مسئله، افزایش بودجه در نظر گرفته شود.

وی اعلام کرد: شهرداری شیراز، تنها در حوزه نگهداری از شهر به حدود یک هزار میلیارد تومان، بودجه نیاز دارد که در حوزه هایی همچون حمل و نقل، فضای سبز، پسماند و ... بتواند به ارائه خدمات کافی بپردازد.

اسکندرپور با اشاره به اهمیت افزایش سهم درآمد پایدار در بودجه شهرداری، اظهار کرد: با افزایش سهم درآمد پایدار شهرداری ها در بودجه دولت، دیگر با مواردی همچون، شهر فروشی مواجه نخواهیم شد.

وی افزود: بودجه سال ۹۹ با افزایش ۳۳ درصدی نسبت به ۹۸ به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه می شود و در سال آینده میزان بودجه حمل و نقل و ترافیک به مبلغ یک هزار و 200 میلیارد تومان، محیط زیست و سلامت و ایمنی ۴۵۰ میلیارد تومان، فرهنگی اجتماعی و گردشگری به مبلغ ۱۹۵ میلیارد تومان، اقتصاد و مالی به مبلغ ۹۴۹ میلیارد تومان، حوزه خدمات مدیریت ۸۶ میلیارد تومان و معماری و شهرسازی به مبلغ یکصد و بیست میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار