فجری‌ها برای کسب نخستبن برد خود در دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال، استقلال خوزستان را پیش رو دارند.
کد خبر: ۸۱۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 18 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: در هفته ۲۰ و سوم دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۹ دی ماه به مصاف میهمانش استقلال خوزستان می‌رود.

این بازی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود. فجری ها دور برگشت را خوب آغاز نکردند و در دو بازی گذشته متحمل دو شکست مقابل تیم‌های آلومینیوم اراک و شهرداری تبریز شدند و بازی با استقلال خوزستان و کسب هر ۳ امتیاز، بار دیگر می‌تواند آن‌ها را به جمع مدعیان بازگرداند.

جوانی مدیر روابط عمومی باشگاه فجر در خصوص آخرین وضعیت این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تیم فجر شهید سپاسی بعد از مسابقه در تبریز، تمرینات خود را با روحیه بهتر و جو آرامشی که داوود مهابادی ایجاد کرده، انجام داده است و بازیکنان و کادرفنی عزم خود را جزم کردند تا جهت بتوانند هر سه امتیاز بازی با استقلال خوزستان را کسب کنند و انشالله که بتوانند دل هواداران و مردم شهر شیراز را شاد کنند.

او اضافه کرد: برای بازی با استقلال خوزستان، فجر شهید سپاسی محمد حسین کریم زاده بازیکن ارزشمند خود را بدلیل چهارکارته بودن در اختیار ندارد.

تا پایان هفته ۱۹، فجری‌ها با ۳۳ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند و استقلال خوزستان با ۱۹ امتیاز، در جای چهاردهم قرار گرفته است.

آبی‌های اهوازی در هفته ۱۹ با یک گل مغلوب مس رفسنجان صدرجدولی شدند و فجر شهید سپاسی شیراز با همین نتیجه شکست را برابر میزبانش شهرداری تبریز پذیرا شد.

بازی رفت دو تیم سه شنبه پنج شهوریور ماه برگزار شد و فجر شهید سپاسی شیراز با تک گل دقیقه ۶۵ اسماعیل بابایی استقلال خوزستان را از پیش رو برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار