مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام؛
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام از افزایش ۴۰ درصدی اسکان مسافران و گردشگران خارجی به ویژه کشور عراق دراماکن اقامتی استان نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: امید داریم با برنامه ریزی بهتر و با همکاری بخش خصوصی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط بتوان روند رو به رشد ورود گردشگران خارجی به استان را حفظ کرد.
کد خبر: ۸۱۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 15 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: وجود جاذبه‌های فراوان در حوزه گردشگری، فرهنگی، طبیعی و تاریخی وهمچنین ایجاد فضایی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان باعث ورود و افزایش اقامت گردشگران و مهمانان در استان است.

وی ادامه داد: طی سال جاری هشت هزار گردشگر و مسافر اتباع سایر کشورها به ویژه کشور عراق در واحدهای اقامتی استان اعم هتل، مهمانپذیر، کمپ، خانه مسافر و اقامتگاه بوم‌گردی ایلام اسکان داشته‌اند.

وی اضافه کرد: ۱۱ هتل، ۵ مهمانپذیر، ۶۳ خانه مسافر و ۲۴ اقامتگاه بوم‌گردی در استان فعالیت می‌کنند که در حال حاضر بیش از ۳۲۰۰ تخت در واحدهای اقامتی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام آماده میزبانی از مسافران و گردشگران هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه ارتقای سطح کمی خدمات با هدف افزایش ماندگاری مسافران بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: همه واحدهای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در زمینه اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی، رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار