فرمانده انتظامی بهار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان بهار و دریافت گزارش و شکایت‌های مردمی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۱۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ 13 January 2020
دستگیری سارق حرفه‌ای در کبودراهنگ، کشف مرغ قاچاق در فامنین و به دام انداختن سارق باطری‌های خودرو در شهرستان بهار مهمترین خبر‌های انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی کبودراهنگ از دستگیری یک سارق مغازه و کشف چند فقره چک سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: با اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت از یک مغازه در یکی از مناطق شهرستان کبودراهنگ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، سارق با پوشاندن سر و روی خود با کلاه و شال اقدام به سرقت کرده که با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سارق شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کبودراهنگ بیان کرد: از محل اختفای این سارق ۱۴ قطعه چک در مجموع به مبلغ ۴۴۷ میلیون ریال و یک قطعه چک سفید امضا کشف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ گلی از شهروندان خواست توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت منازل، مغازه ها، اماکن خصوصی و خودرو را جدی بگیرند و هر گونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

فرمانده انتظامی بهار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان بهار و دریافت گزارش و شکایت‌های مردمی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بزرگعلی نوری اضافه کرد: ماموران تحقیقات پلیسی خود را با بررسی جغرافیای جرم و سوابق سارقان حرفه‌ای از بانک اطلاعاتی پلیس در دستور کار قرار دادند که در تحقیقات صورت گرفته، ۲ سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در بازجویی‌های فنی، به ۱۵ فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان بهار اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف مرغ قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با پایش جاده‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و بدون مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

سرهنگ علی حسن حیدری با اشاره به این که کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی اظهار داشت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه می‌کند همچنین شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار