فرجی با بیان اینکه اگر شهادت نصیب شهید سیلمانی نمی‌شد واقعا در حق وی ظلم شده بود، خاطرنشان کرد: امروز ما قاسم سلیمانی‌های زیادی داریم و جای نگرانی نیست همچنین سردار اسماعیل قاآنی هیچ چیزی کمتر از سردار سلیمانی ندارد فقط برای حضور وی در چنین شرایطی چندان معرفی نشده بود.
کد خبر: ۸۱۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 11 January 2020
به گزارش ایکنا؛ جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: شهادت سردار سلیمانی بسیار برای ما سخت و تلخ است و دلتنگ او هستیم، اما هنگامی که چنین افرادی با این عظمت به شهادت می‌رسند حتما خیری در آن وجود دارد به طوریکه امیدواریم با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت انرژی مضاعفی کسب کند.

شهادت حاج قاسم سلیمانی به جبهه مقاومت انرژی مضاعفی می‌دهدبه گزارش ایکنا از همدان، مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عصر روز گذشته ۱۳ دی ماه در تجمع اصحاب رسانه همدان بر مزار سردار شهید همدانی در راستای محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با بیان اینکه خبرنگاران با تلاش بسیار سعی بر انتشار کامل این خبر بزرگ در تمام دنیا داشته‌اند که در چهار دهه انقلاب بی‌سابقه بوده، اظهارکرد: شهید سلیمانی ارتباط قدیمی با بچه‌های همدان داشت.

وی افزود: این سردار بزرگوار پس از عملیات رمضان که مردم استان نقش بزرگی را در آن ایفا کردند و فراموش شدنی نیست، احساس می‌کرد دینی به مردم همدان دارد و در سالگرد عملیات رمضان نیز که سال گذشته در همدان حضور پیدا کرد، گفت که من به خاطر شهدا این عملیات و مردم همدان احساس کردم باید حتما به همدان بیایم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای در حلب نیز سردار سلیمانی درباره ارادت مردم همدان حرف‌های خیلی خوبی زد و اعتقاد داشت که مردم همدان برای رهبر معظم انقلاب عزیز هستند که در یک مقطع چهار کتاب برای مردم همدان تقریظ کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در راهپیمایی امروز مردم همدان به قدری غیر قابل پیش بینی حضور یافتند که احساس کردم این جمعیت همان جمعیتی هستند که شهید همدانی را تشییع کردند، اظهار کرد: شهید سلیمانی برای شخص شهید همدانی و شهدای مدافع حرم و خانواده‌های این شهدا احترام خاصی قائل بود و با تمام قدرت و هوش و ذکاوتش در مقابل خانواده و فرزند شهید مدافع حرم کاملا خاضعانه رفتار می‌کرد و کمتر کسی را دیدم در مقابل کودکی مانند ریحانه شهید کرمی به این صورت رفتار کند به گونه‌ای که این دختر سه ساله احساس می‌کرد آشنایی قبلی با سردار دارد.

در ایران قاسم سلیمانی‌های زیادی داریم

فرجی با بیان اینکه اگر شهادت نصیب شهید سیلمانی نمی‌شد واقعا در حق وی ظلم شده بود، خاطرنشان کرد: امروز ما قاسم سلیمانی‌های زیادی داریم و جای نگرانی نیست همچنین سردار اسماعیل قاآنی هیچ چیزی کمتر از سردار سلیمانی ندارد فقط برای حضور وی در چنین شرایطی چندان معرفی نشده بود.

وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی بسیار برای ما سخت و تلخ است و دلتنگ او هستیم، اما هنگامی که چنین افرادی با این عظمت به شهادت می‌رسند حتما خیری در آن وجود دارد به طوریکه امیدواریم با شهادت حاج قاسم جبهه مقاومت انرژی مضاعفی کسب کند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان بیان کرد: من یقین دارم جبهه مقاومت و نیرو‌های مقاومت چندین برابر خواهند شد و در حال حاضر با شهادت حاج قاسم هیچ عذر و بهانه‌ای در برخی از موضوعات نداریم و هرآنچه که رهبری دستور دهند بدون کم و کاست آن را انجام می‌دهیم چرا که ما سرباز ایشان هستیم و باکی هم از دشمنان نداریم.

فرجی یادآور شد: مردم خیلی از ما جلوتر هستند، در اتفاقات ۴۰ روز گذشته در کشور نشان داده شد، شعور سیاسی و بصیرت بالایی سیاسی دارند و بسیار هوشمند و متدین هستند.

در پایان این مراسم که با حضور برخی از مسئولان استانی و اصحاب رسانه همدان برگزار شد به پاس قدردانی و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا مزار سردار شهید همدانی، همرزم شهید سردار سپهبد سلیمانی گلباران شد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار