کارشناس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از فروش بیش از ۱۶ میلیارد ریالی سینما‌های کرمانشاه در ۹ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 08 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسعود گودرزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت دو سینمای آزادی و فرهنگ در کرمانشاه گفت: در مجموع در 9 ماهه امسال 26 فیلم در سینما آزادی و 50 فیلم در سینما فرهنگ اکران شد.

وی افزود: طی این مدت در سینما آزادی با توجه به یک سالنه بودن این سینما، با اکران 26 فیلم در مجموع 116 هزار نفر از این فیلم ها بازدید کردند.

وی افزود: اکران این تعداد فیلم با فروش بیش از 9 میلیارد ریالی برای این سینما همراه بود و در این بین فیلم "مطرب" با رقم فروش 128میلیون تومانی عنوان پرفروش‌ترین فیلم این سینما در 9 ماهه امسال را از آن خود کرد.

گودرزی با اشاره به سه سالنه بودن پردیس سینما فرهنگ، عنوان کرد: در 9 ماهه امسال 50 فیلم در این پردیس سینمایی اکران شد که اکران این تعداد فیلم با فروش نزدیک به هفت میلیارد ریالی همراه بود.

وی افزود: طی این مدت همچنین 142 هزار نفر از فیلم های اکران شده در این پردیس سینمایی بازدید کردند.

کارشناس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در 9 ماهه امسال فیلم سینمایی "متری شش و نیم" با رقم فروش 142 میلیون تومان توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم پردیس سینمایی فرهنگ را از آن خود کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار