فرمانده انتظامی پایتخت از آماده‌باش 100 درصدی پلیس برای مراسم تشییع باشکوه شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از ساعت 6 صبح فردا، تردد خودروها از میدان فردوسی تا میدان آزادی ممنوع است.
کد خبر: ۸۱۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 05 January 2020
تدابیر پلیس  برای وداع باشکوه  با سپهبد قاسم سلیمانی/ ممنوعیت تردد از فردوسی تا آزادی

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به تدابیر پلیس تهران برای برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم وداع  و تشییع پیکر شهیدسلیمانی پرداخت و اظهار داشت:  با توجه به برنامه وداع با شهدا که عصر امروز در مصلی تهران برگزار می‌شود از ساعت 19 محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در خیابان‌های رسالت، شهید بهشتی و محدوده‌های اطراف مصلی اعمال خواهد شد؛‌ این محدودیت‌ها تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص مراسم تشییع باشکوه سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: از فردا ساعت 6 صبح تردد خودروها در طول خیابان انقلاب از میدان فردوسی تا میدان آزادی ممنوع خواهد بود؛ مأموران پلیس تهران از نیمه شب امشب کار پاکسازی محدوده را انجام خواهند داد لذا از شهروندان تقاضامندیم که در طول خیابان انقلاب از محدوده میدان فردوسی تا میدان آزادی خودروهای خود را پارک نکنند چرا که در غیر اینصورت خودروها جابه‌جا خواهند شد.

سردار رحیمی با تأکید بر این مطلب که پلیس با  آماده‌باش 100درصد مسؤولیت امنیتی مراسم تشییع را بر عهده دارد، از تدابیر لازم در حوزه‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی خبر داد و گفت: پلیس تهران از عصر امروز تا پایان مراسم تشییع در فردا بعدازظهر در آماده‌باش 100 درصد خواهد بود.

وی گفت:‌افرادی که درصددند که ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر برپا کنند حتماً باید مجوزهای لازم را از پلیس اخذ کنند؛ به جز ایستگاه‌هایی که توسط بسیج دایر خواهند شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار