پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: هواداران برای موفقیت استقلال از فرهاد مجیدی حمایت کنند.
کد خبر: ۸۱۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 05 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: علی لطیفی پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسئولان باشگاه استقلال به ۲ دلیل چاره‌ای به غیر از انتخاب فرهاد مجیدی نداشتند. اول اینکه توان مالی برای انتخاب مربی خارجی با کیفیت نداشتند و دوم اینکه آن‌ها گزینه‌ داخلی بهتر از فرهاد مجیدی نداشتند که روی سکو‌ها محبوب باشد.

لطیفی: مدیران استقلال با فرهاد مجیدی بازی کردند/ هواداران از سرمربی حمایت کنند

لطیفی با بیان اینکه مجیدی بین مربیان داخلی از همه بیشتر مورد تایید هواداران است تصریح کرد: مسئولان باشگاه استقلال فرهاد مجیدی را بازیچه دست خود کردند. آن‌ها برای اینکه از انتقاد در امان بمانند فرهاد مجیدی را انتخاب کردند.

محبوبیت استراماچونی کار را سخت می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به فشار هواداران روی فرهاد مجیدی تصریح کرد: هواداران تیم فوتبال استقلال نه تنها با فرهاد مجیدی بلکه با هر گزینه دیگری که جایگزین استراماچونی می‌شد مشکل دارند. محبوبیت استراماچونی بین هواداران کار را برای هر مربی در استقلال سخت می‌کند.

لطیفی با بیان اینکه فرهاد مجیدی جایگزین سرمربی کاریزماتیکی شده است افزود: فرهاد مجیدی باید این را بداند که ممکن است ۲ باخت تمام محبوبیت چندین ساله او را به خطر بیاندازد.

شانس موفقیت فرهاد مجیدی زیاد است

پیشکسوت استقلال درباره موفقیت فرهاد مجیدی گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است و نفرات جوان باکیفیتی دارد. اگر فرهاد مجیدی با فشار زیاد هواداران بتواند کنار بیاید شانس موفقیت زیادی دارد.

لطیفی تصریح کرد: مشکل اصلی فرهاد مجیدی سایه سنگین و محبوبیت استراماچونی بین هواداران است که ممکن است در آینده برای او مشکل ساز شود. هواداران تیم فرهاد مجیدی را با تیم استراماچونی می‌سنجند که این کار را برای مجیدی خیلی سخت می‌کند.

لطیفی: مدیران استقلال با فرهاد مجیدی بازی کردند/ هواداران از سرمربی حمایت کنند

مدیران استقلال با فرهاد مجیدی بازی کردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مدیران استقلال با انتخاب فرهاد محیدی با او بازی کردند، فشار‌ها را از روی خود برداشتند و توپ را در زمین فرهاد مجیدی انداختند. فرهاد مجیدی، چون جوان است بازی خورد. اگر نتیجه نگیرد تمام محبوبیت چندین و چند ساله خود ر ا از دست خواهد داد.

هواداران از فرهاد مجیدی حمایت کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بعد از این همه کش و قوس‌ حتما یکی باید این تیم را در دست می‌گرفت. حالا که فرهاد مجیدی این شرایط را پذیرفته است از پیشکسوت‌ها و هواداران خواهش می‌کنم که از او حمایت کنند تا موفق شود.

لطیفی با بیان اینکه استراماچونی مربی بزرگ و محبوبی بوده تصریح کرد: مربیان بزرگی آمدند و رفتند. آن چیزی که می‌ماند نام بزرگ استقلال است. نام افراد از استقلال بزرگتر نیست پس هواداران برای نام استقلال از فرهاد مجیدی حمایت کنند تا تیم بتواند به روز‌های خوب خود باز گردد.

لطیفی: مدیران استقلال با فرهاد مجیدی بازی کردند/ هواداران از سرمربی حمایت کنند

فرهاد مجیدی با سیستم ۳-۵-۲ بازی می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من یقین دارم که سرمربی فعلی استقلال با سیستم استراماچونی بازی می‌کند. این تیم با این سیستم خو گرفته و اگر مجیدی بخواهد تغییر سیستم دهد کار خیلی سخت می‌شود.

لطیفی بیان کرد: اگر سیستم ۳-۵-۲ مورد علاقه مجیدی هم نباشد مجبور است برای کوتاه مدت از این سیستم استفاده کند چرا که زمان بر است که تفکرات تیم را تغییر دهد. اگر فرهاد مجیدی غیر این سیستم بازی کند و تیم نتیجه نگیرد فشار هواداران بسیار بیشتر خواهد شد.

فرهاد مجیدی باید از دستیاران ایرانی استفاده کند

پیشکسون تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل اصلی فرهاد مجیدی در مربیگری نه فنی و نه تاکتیکی است. مشکل اصلی نبود استراماچونی است که این تیم را با مشکل مواجه خواهد کرد.

او تصریح کرد: سرمربری تیم فوتبال استقلال می‌تواند برای تمرین دهی و بدنسازی از مربیان خارجی استفاد کند. فرهاد مجیدی برای موفقیت باید از ۲ دستیار ایرانی که بتوانند تیم را جمع کنند استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار