«هرگز تماشای فیلم سینمایی زیر نظر را توصیه نمی‌کنم»، «به فیلمنامه پت و مت هم رحم نکردند»، «اصلا این فیلم چیزی به اسم فیلمنامه داشته؟»، «هدر دادن وقت به معنای واقعی کلمه» و «یک فیلم سطحی با شوخی‌های بی‌مزه»؛ به نظرتان این نظرات در واکنش به کدام فیلم است؟
کد خبر: ۸۱۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 31 December 2019

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی زیر نظر به کارگردانی مجید صالحی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته و رامبد جوان با بازی رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی، امیر نوری، سیاوش مفیدی و آزاده صمدی از هفته گذشته (چهارشنبه 4 دی) روی پرده سینما رفته است.

این کمدی اگر چه در ۵ روز نخست نمایش، بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروخته است، اما با وجود شوخی‌های جنسی و بازیگران مطرحی که دارد، روند فروشی نزولی را طی خواهد کرد، چرا که اکثر تماشاچیان از نتیجه کار راضی نیستند.

در ادامه، نظرات برخی کابران را پس از تماشای فیلم زیر نظر مرور می‌کنیم:

محمد عمومی: بدترین فیلم تاریخ سینما بود به نظرم، مذرت می‌خواهم از همراهان و خودم که ذهنشان را با این فیلم بی‌ارزش درگیر کردم و وقتشان را گرفتم.

مسعود واحدی‌فر: تا قبل از دیدن این فیلم، قانون مورفی ضعیف‌ترین کمدی‌ای بود که تا حالا  دیده بودم.

نیما: فیلمی بسیار ضعیف که آخرش گمانم خود کارگردان و بازیگران هم نفهمیدند چه نتیجه‌ای داشت! این فیلم یک جورهایی شبیه به قانون مورفی هست که بدون هیچ هدفی، صرفاً فیلم رو به جلو می‌رود.

پریا: به شدددددت ضعیف، حس تماشای پت و مت (البته بدون خلاقیت) را داشت. تعدادی از افراد سالن را وسط فیلم ترک کردند، واقعا افتضاح بود. ای کاش یکم سینمای ایران سطح فیلم‌ها را بدون تقلید از نمونه‌های خارجی بالا می‌برد از فرط بی‌تفریحی مجبور به دیدن چه فیلم هایی که نمی‌شویم.

حمید دیوانی: این‌ها به فیلمنامه پت و مت هم رحم نکردند. همان قسمت که جوهر روی فرش ریخت و آخر فرش را بریدند و جایش باغچه درست کردند. فقط سکانس‌های مهران احمدی جالب بود و بس.

محمد حسن‌زاده: واقعا فیلم بدی بود... کل فیلم راجع به یک مبل است... واقعا این فیلم از آقای عطاران بعید بود.

داود منصوری: کلاً یک مبل همه را سر کار گذاشته.

محمدعلی ارجمندی: در جواب کسانی که می‌گویند این فیلم موضوع نداشت، باید بگویم اکثر فیلم‌های الان که کمدی هستند موضوع ندارند.

حامد طالب سیسی: من و دوستانم رفته بودیم، خوشم نیامد.

مهران خوشدل: بعد از فیلم آینه بغل بالاخره یک فیلم خوب و خنده‌دار دیدم. بسیار عالی و شاد.

مهتاب میرزا محمدی: متأسفانه فکر می‌کردم نظر دوستان الکی هست ولی واقعاً دیدم فیلم مزخرفی بود. هیچ نکته مثبتی نداشت که تشویق کنم حداقل به خاطر آن بروید فیلم را ببینید. 

علی قلی‌زاده: حیف پول و وقت. اصلا جالب نبود.

امین کاوسی: اصلا این فیلم نویسنده یا چیزی به اسم فیلمنامه داشته یا نه؟

زینب زرین نعل: باورتان نمی‌شود که چقدررر چرت و مزخرف بود، واقعاً هدر دادن وقت به معنای واقعی کلمه.

علی کج‌کلاه: واقعا چرت و بیخود بود، نه موضوعی داشت، نه خیلی کمدی بود.

رضا موسوی: فقط در یک جمله... مزخرف‌ترین از این فیلم ندیدم.

سروش: من دیدم ولی خدایی از این مزخرف‌تر، خانم یایا.

محمدحسین قانع: آن‌هایی که فیلم سینمایی خانم یایا را دیدید، یادتان است چقدر مزخرف بود؟ زیرنظر چند مرتبه از آن مسخره‌تر است.

مهشید مهدی‌زاده: نسبت به بازی خوب آقای عطاران و بقیه فیلم‌هایشان ضعیف بود. ولی برای دوساعت خندیدن بد نبود وگرنه موضوع خاصی نداشت. فقط تکه‌های خنده‌دار داشت.

مهسا: خیلی فیلم چرت و بی‌محتوایی بود، همه چپیده بودند در یک آپارتمان با یک موضوع خیلی سطح پایین. واقعا غیرقابل تحمل بود، اکثر مردم وسط فیلم سالن را ترک کردند.

مهدی شاکرین: فیلمی زیبا و بسیار آموزنده.
امیر علیپور [در پاسخ به شاکرین]: دقیقاً کجای فیلم آموزنده بود؟ از لحظه‌ای که نظر شما را خواندم، خنده‌ام قطع نشده است.
مهسا نگینی [در پاسخ به شاکرین]: کجای این فیلم مزخرف آموزنده و زیبا بود؟ نکگند همه طول فیلم را خواب بودی؟!

آرش اخباری: هرگز تماشای این فیلم را توصیه نمی‌کنم و از اینکه مجید صالحی و رضا عطاران در ساخت آن نقش داشته‌اند، بسیار متأسفم.

کلانتری: مثل تمام فیلم‌های عطاران مسخره بود ولی این حداقل قابل تحمل بود.

مهدی شاکرین: یک فیلم سطحی با شوخی‌های بی‌مزه.

حامد تیموری: در مقایسه با مطرب و چشم و گوش بسته، فیلم بهتری است و صحنه‌های کمدی‌اش خیلی خوب از آب در آمده.
مرجان داناسرشت [در پاسخ به حامد تیموری]: مطمئنی شما آن دو تا فیلم را دیدی؟ این اصلا اسمش فیلم نبود، بدون هیچ چفت و بست داستانی.

حمیده اسکافی اصل: بسسسسسسسیار ضعیف و بی‌محتوا. حتی لوکیشن فیلم هم بی‌نهایت زشت بود. حتی یک بار هم نخندیدم و یک روبع زودتر خارج شدم.

ندا زمانی: به نظر من هم ارزش دیدن ندارد. فقط یک سری تکه‌های ۱۸+ که واقعاً به درد نمی‌خورد. من توصیه نمی‌کنم هزینه کنید و وقت بگذارید.

 

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار