دادستان تهران با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا دره فرحزاد را به محیطی آرام و امن تبدیل کنیم گفت: هماهنگی دستگاهی منجر به پاکسازی کامل خرده فروشان مواد مخدر از این محل شد.
کد خبر: ۸۰۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 30 December 2019

به گزارش تابناک تهران، علی القاصی مهر عصر روز یکشنبه ضمن بازدید از روند جمع‌آوری معتادان متجاهر در دره فرحزاد و عملیات احداث جاده در این منطقه به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حساسیت منطقه و تردد مردم، شاهد پاکسازی خرده فروشان و معتادان از این محل بودیم.

وی با بیان اینکه هم اینک آرامش در محل برقرار شده است گفت: دستگاههای مختلف از جمله شهرداری، برق، آب منطقه ای، پلیس و دادستانی در این طرح همکاری داشتند تا خدمات لازم در این منطقه انجام شود.

به گفته دادستان تهران ایجاد بناهای جدید در حریم رود، ایجاد روشنایی محیط، احداث جاده و دسترسی تردد و ایجاد احساس امنیت در محیط برای مردم از وظایف دستگاههای آب منطقه ای، اداره برق، شهرداری، پلیس و دستگاه قضایی بوده است.

وی گفت: معتادانی که نگهداری آنها جزو وظایف دستگاه خدمات‌رسان مانند بهزیستی و وزارت بهداشت است، باید توسط این ارگانها پذیرش شوند.

دادستان تهران افزود: در همین ایام کوتاه، حدود ۴۰۰ معتاد تحویل کمپ‌های بازپروری شدند و باید مراحل بازپروری آنها طی شود.

رییس پلیس پیشگیری مواد مخدر پلیس تهران بزرگ نیز با بیان اینکه جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار این نهاد قرار گرفته است گفت: ادامه دار شدن این طرح نیازمند همگرایی، کمک و نگاه خوب تمامی دستگاهها است تا اکو پارک در این دره ایجاد شود.

به گفته سردار کیوان ظهیری در صدد هستیم تا در مراحل بعدی نیز جمع آوری خرده فروشان و معتادان در محیط های شهری را پیگیری کنیم.

دره فرحزاد تهران حدود ۵ کیلومتر مربع است که شمال آن به پل خوش مرام و  جنوب آن به اتوبان آیت الله هاشمی رفسنجانی(نیایش) می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار