نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دلیل اصرارها بر پیوستن ایران به FATF ‌چیست؟ گفت: برخی دو‌قطبی معیشت و امنیت را راهبری می‌کنند‌.
کد خبر: ۸۰۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 28 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته کرج با تبریک روز پرستار ،اظهار داشت: پرستاران از اقشار زحمتکش جامعه هستند که برای اینکه بتوانند به بیماران آرامش روحی بدهند لازم است که خودشان آرامش نسبی داشته باشند. 

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: دشمنان هر چند وقت یکبار تلاش می‌کنند تا در کشور فتنه‌ای ایجاد کنندو حتی به اشرار هم دل می‌بندند تا شاید آنها بتوانند کاری از پیش ببرند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمنان مخالفت‌های مردم در مسائل مختلف را روزنه امیدی برای رسیدن به اهداف  مقاصد شوم خود می‌دانند،بیان کرد: مهم‌ترین فتنه‌ای  را که در سال‌های اخیر به وجود آوردند فتنه سبز سال 88 بود.

وی ادامه داد در این فتنه با هوی نفس و قدرت‌طلبی سران فتنه با کمک شیطان به امید براندازی برای نظام هزینه درست کردند  و حق و باطل را با هم مخلوط کردند که برخی سردرگم شدند و برخی خواص هم نتوانستند این فتنه را خوب تشخیص بدهند و در زمین دشمن بازی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه فتنه گران 8 ماه  در یک نبرد سخت در مقابل جمهوریت نظام ایستادند و به مردم و قانون و دین اهانت کردند،عنوان کرد: رهبری معظم انقلاب در این مدت اقدام به روشنگری و بصیرت دهی کردند و حکیمانه صف مردم را از اهل فتنه جدا کردند.

خطیب نمازجمعه این هفته کرج با بیان اینکه رهبری چهره فتنه گران خارجی و فتنه گران داخلی را خوب ترسیم کردند که مردم از فتنه گران فاصله گرفتند،ادامه داد: این روشنگری‌ها سبب حضور باشکوه مردم در 9 دی سال 88 شد و این روز به یوم الله تبدیل شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه 9 دی نماد وحدت و قدرت و عزت ملی شد،گفت: 9 دی برای ما با دستاوردهای فروانی که داشت در تاریخ معاصر ما بی نظیر است و 9 دی مستکبران را نا امید کرد و جلوی خط تحریف امام را گرفت و از مهمترین پیام‌های 9 دی این است که ملت ایران برای حفظ ارزش‌های انقلاب مقتدرانه در مقابل تمام دنیای استکبار ایستاده است.

وی با بیان اینکه  شیاطین دست از شیطنت بر نمی‌دارند و مدام شیطنت می‌کنند،ادامه داد: ملت ایران و به خصوص البرز نشینان با حضور گسترده و  خود در یوم الله 9 دی آمریکا و اذنابش را منکوب می‌کنند.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه  دشمن در هیچ جبهه ای توان مقابله با ایران را ندارد،تصریح کرد: دشمنان در حوزه اقتصادی برای پیروزی بر ملت ایران تلاش میکنند،هرچه ترفند نقشه و حقه ای که داشتند را به کار بردند و نظام ومردم با تمام سختی‌ها این دشمنی‌ها را تحمل کردند و سر خم نکردند.

خطیب نماز جمعه این هفته کرج با بیان اینکه دو قطبی دورغین نان و امنیت در دستور کار قرار گرفته است،گفت: در فتنه اخیر دیدید که چگونه امنیت و معیشت مردم را مورد حمله قرار دادند و هم فروشگاه‌ها را غارت کردند و هم به طور واضح نشان دادند که چگونه مخالف امنیت مردم هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در فضای دیپلماسی هم دیده می‌شود که همین مسیر و عنوان دنبال می‌شود و در بحث fatf  و کنوانسیون‌های استعماری عده ای مطلب را پیش کشیدند تنها راه نجات و تامین معیشت کشور پیوستن به این قراردادها است، متذکر شد:  برخی دو قطبی معیشت و امنیت را راهبری می‌کنند و عده ای هم تکرار می‌کنند که اگر امنیت می‌خواهید باید تن به این ذلت بدهید  برخی هم در این میان سخنانی بی‌ربط و پر از تناقض می‌زنند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه سوال ما این است که دلایل اصرار آمریکا برای پیوستن ایران به این کنوانسیون چیست، متذکر شد: تلاش آنها این است که ایران نتواند تحریم‌ها را دور بزند و یکی از راه‌های که از دور زدن تحریم‌ها جلوگیری میکند پیوستن به این کنوانسیون است و عده ای هم در داخل جاده صاف کن دشمن شده اند.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه در همه مسائل باید گوش به فرمان قائد و رهبر جامعه بود،ادامه داد: هر جا از رهبری فاصله گرفتیم ضربه آن را دیدیم و تاکید ایشان این است که هم باید مسئولیت خود را در تولید داخلی که تنها راه نجات  انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره راه حل مشکلات اقتصادی مذاکره با آمریکا و نوچه‌های اروپایی اش نیست، متذکر شد:  باید به ظرفیت‌های داخلی توجه شود و امروز همه وظیفه داریم که طوری حرف نزنیم که دشمن فکر کند که فرصتی برای جولان دارد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه ناکارآمد نشان دادن نظام و به کارگیری مدیران ناکارآمد و ایجاد نارضایتی در مردم همه ظلم به نظام  انقلاب است، تصریح کرد: دستور کار دشمن این است به به هر وسیله‌ای که شده مردم را در مقابله نظام قرار دهد و نباید برای دشمن فرصت ایجاد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تقدیر از عملکرد سازمان اطلاعات سپاه استان البرز در متلاشی کردن شبکه فساد دارویی در دانشگاه علوم پزشکی البرز، اظهار داشت: اداره اطلاعات استان البرز و دیگر نهادهای نظارتی استان هوشیار هستند و به خوبی کار خود را انجام می دهند که جای تقدیر دارد.

خطیب نماز جمعه امروز کرج با اشاره به اینکه این فساد  توسط سازمان اطلاعات سپاه البرز  در دانشگاه علوم پزشکی کشف شد و عوامل آن بازداشت شدند، گفت: قطعا روند قضایی این پرونده طی می‌شود و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز که در طول این مدت اقدامات سازنده و فساد‌ستیزی را داشته‌اند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه کرج، گفت: فعالان فضای مجازی استان البرز توجه کنند که در این مورد  حاشیه‌سازی نکنند و بگذارند مسیر قانونی پرنده طی شود و نتیجه مطلوب گرفته شود، برخی از این فضا سازی‌ها حق و باطل را از بین می‌برد.

امام جمعه کرج با اشاره به برگزاری کنسرتی در یکی از دانشگاه‌های البرز و لزوم رعایت مسائل شرعی و شئونات اسلامی در این محیط علمی، خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق دیگر شهر هم کنسرت‌هایی برگزار می‌شود و چند نفری برگزار کننده این کنسرت‌ها هستند و بعد اگر دیگران بخواهند کنسرتی برگزار کنند اجازه به دیگران نمی‌دهند و برای خودشان این کار را انحصاری کردند و برای عده‌ای رانت ایجاد شده است.

حسینی‌همدانی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و شرایط داوطلبان اصلح اظهار داشت: نماینده مردم نباید محافظه کار و اهل زد و بند باشد و اگر باشد به درد مجلس نمی‌خورد.

وی افزود: برخی در جلب آرای مردم حاضرند برخی از آرمان‌ها را کنار گذاشته و این افراد قطعا مفید برای مجلس تراز انقلاب نیستند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه حساسیت‌های و مشکلات موجود استان البرز باید شناسایی شود،گفت: باید دید فردی که برای کاندیداتوری انتخاب می‌شود توانایی حل مشکلات را دارد،در بررسی صلاحیت کاندیداهای اصلح  سعه صدر داشته باشید و توانایی‌ها افراد را بسنجید.

برچسب ها: حسینی همدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار