سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان ری گفت: ۶۰۰ واحد صنفی و مشاغل مزاحم شهری به منظور ایجاد وحدت رویه در کاهش استقرار و رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی در حوزه شهری این شهرستان نیازمند ساماندهی است.
کد خبر: ۸۰۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 24 December 2019

به گزارش تابناک تهران، مهدی نورمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با  خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق بررسی انجام شده اجرای طرح شناسایی و ساماندهی صنایع مزاحم شهری در شهرستان ری در دستور کار قرار گرفته است و به همین منظور زمینی  به مساحت هشت هکتار برای استقرار و ساماندهی صنوف مزاحم شهری در حریم باقر شهر اختصاص یافته است.
این مسئول با اشاره به اینکه ساماندهی صنوف تولیدی مزاحم برای توسعه شهرستان ری امری ضروری است، خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی های انجام شده برای ایجاد مکان مناسبی برای استقرار این واحدها به برخی زیر ساخت‌ها از جمله آب، برق، جاده و تلفن نیاز است، که با حمایت و پیگیری مسئولان شهرستان ری هرچه سریع‌تر این مطالبه واحدهای تولیدی محقق شود.
وی ادامه داد: مشارکت شهرداری شهرری، سازمان صنعت معدن و تجارت، محیط زیست و اتحادیه‌های مربوطه در اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی صنوف مزاحم موثر است.
به گفته نورمحمدی؛ ریخته گری‌ها و ذوب فلزات؛ مراکز بازیابی اوراق انواع خودرو، موتورسیکلت و ماشین آلات راهسازی، صنعتی و کشاورزی؛ انبار انواع پسماند و ضایعات قابل بازیافت مشتمل بر فلزی، قراضه‌ها، کاغذ و مقوا، لاستیک و پلاستیک، پتو؛ و تعمیرگاه ماشین آلات سنگین از دیگر مشاغل و صنوفی مزاحم در حوزه شهری است که باید ساماندهی شوند.
این مسئول، کاهش آلودگی های زیست محیطی، کاهش مصرف سوخت و انرژی، جلوگیری از اتلاف وقت مردم را از مزایای اجرای طرح ساماندهی صنوف مزاحم برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار