فرماندار ورامین گفت: پس از برگزاری جلسه مشترک معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری استان تهران به منظور رفع مشکلات مسیر ورامین به ری که تنها مسیر دسترسی به تهران است، عملیات نوسازی آسفالت و علائم ترافیکی این مسیر مواصلاتی آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 24 December 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین کاغذلو روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این مسیر از مشکلاتی نظیر روکش آسفالت، مشکلات گاردریل و علائم ترافیکی رنج می برد.
وی افزود: نبود دوربین های مکانیزه کنترل سرعت، دیگر مشکل این مسیر ۲۵ کیلومتری است که این امر به بروز حوادث جاده ای منجر می شود.
وی اظهار کرد: در جلسه مشترک دوم خرداد ماه امسال با حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی، نوروزی مدیرکل راهداری استان تهران و نماینده شهرستان، مشکلات جاده ورامین به تهران مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم رفع این مشکلات تأکید شد.
کاغذلو تصریح کرد: در زمان سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان ورامین، رفع مشکلات این مسیر بار دیگر بازگو شد که با دستور وزیر راه و مساعدت اداره کل راهداری استان تهران، زمینه این مهم فراهم شد.
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته، کار ترمیم روکش آسفالت، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و نصیب دوربین های سرعت سنج در مسیر ری به ورامین آغاز شده تا مشکلات تردد مردم شهرستان های جنوب شرق تهران به پایتخت برطرف شود.
فرماندار ورامین افزود: رفع مشکلات این جاده، از مهمتری خواسته های مردم شهرستان ورامین است که با رفع آن، تردد شهروندان به تهران با مشکلات کمتری همراه خواهد بود.
وی اظهار کرد : با وجود آن که این مسیر در حوزه سیاسی شهرستان ری واقع شده ولی بهره برداران آن مردم جنوب شرق تهران می باشند و رفع آن ، مشکلات تردد مردم این بخش از استان را رفع می کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
ای کاش فرماندار شهرستان ری از جناب اقای کاغذلو یادبگیره وفکری به جاده شور اباد مخصوصا از پل کهریزک تا اتوبان قم فکری بکنه.
وای کاش مدیران استان (استاندار محترم ومدیران اداره راه وشهرسازی وفرماندار ری)هم در سفرهای استانی به جاده شوراباد یا همان کمربندی دوم تهران سری بزنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار