بخشدار خاوران به وجود ۱۱ هزار واحد صنعتی فعال در این بخش اشاره کرد و گفت: راهبرد اصلی بخشداری خاوران حمایت از واحدهای تولیدی فعال و کارآفرینان است.
کد خبر: ۸۰۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 24 December 2019

به گزارش تابناک تهران، اسماعیل شعبانزاده عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش خاوران با وجود شهرک‌ها، نواحی و لکه‌های صنعتی ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی بالقوه‌ای دارد که باید آنها را بالفعل کرد.

وی با تاکید بر اینکه قوانین و مقررات حوزه صنعت باید در جهت توسعه و ایجاد واحدهای تولیدی تفسیر شود، عنون کرد: تمامی ادارات بخش خاوران موظف هستند در بستر قانون فضای مناسبی برای حضور سرمایه گذارن و صنعتگران ایجاد نمایند.

شعبانزاده یادآور شد: امروز خاوران به عنوان قطب صنعتی شرق استان تهران مطرح است که باید با سیاست گذاری درست این منطقه بیش از گذشته صنعتی تر و پیشرفته تر شود.

وی به ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش خاوران اشاره کرد و افزود: اراضی این بخش به دلیل قرار گیری در مناطق صنعتی و حاشیه‌ای تهران مورد توجه بسیاری از افراد سودجود قرار دارد ولی در دوران مدیریت جدید به  شدت با این پدیده برخورد خواهد شد.

شعبانزاده یادآور شد: گشت‌های بخشداری در تمام روز در مناطق مختلف خاوران گشت زنی می کنند و هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را در مرحله فونداسیون تخریب می کنند و متخلفان را به مراجع قانونی معرفی می نمایند.

بخشدار خاوران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه این بخش شرقی شهرستان ری در حدود ۵۰ هزار جمعیت ساکن دارد، تصریح کرد: مشارکت پرشور و حداکثری بدون جانبداری مهمترین رسالت بخشداری خاوران در سال ۹۸ می باشد که تمام تمهیدات این امر اندیشیده شده است.

شعبانزاده به نزدیکی خاوران با شهر قیامدشت اشاره کرد و افزود: در دوره‌های گذشته برخی افراد با انتقال شهروندان خاوران به بخش قیامدشت به دنبال رای جمع کردن برای نامزد انتخاباتی خود بودند ولی امسال تا حد امکان از گونه امور جلوگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار