رییس جمعیت هلال احمرشهرستان ری گفت: یکهزار و ۱۰۰ نفر از ابتدای سال جاری تاکنون از خدمات درمانی این جمعیت بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۰۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 23 December 2019

به گزارش تابناک تهران، احمد احمدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان ری در قالب ۹۲ عملیات امدادی و با استفاده از ۲ دستگاه آمبولانس و هشت امدادگر به ۵۷۰ نفر از مصدومان جاده‌ای و مراجعین حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات خدمات لازم ارائه شده است.  

وی با اشاره به اینکه اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان ری از ابتدای سال تاکنون در ۱۸ مراسم ملی مذهبی حضور فعال داشته‌اند، افزود: هلال احمر با بکارگیری ۱۰ تیم و ۹۰ امدادگر در مراسمات مختلف ملی و مذهبی به ۵۱۷ نفر خدمت رسانی کرده‌اند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه این نهاد امدادی در مناطق محروم حضور فعالانه دارد، عنوان کرد: خدمات درمانی ارائه شده به افراد در مناطق محروم به صورت رایگان و در قالب کاروان‌های سلامت و طرح درمان مناطق محروم بوده است.

 احمدی خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده شامل معاینه رایگان، توزیع دارو، غربالگری شنوایی، غربالگری بینایی، تست فشار خون و قند خون بوده است.

وی یادآور شد: هدف از اجرای طرح سلامت در مناطق روستایی محرومیت‌ زدایی، کمک به ارتقای سطح سلامت اقشار کم برخوردار و توانمندسازی و ارتقای مهارت مردم است.

این مسئول ادامه داد: ویزیت رایگان، بینایی سنجی، مشاوره خانواده، آموزش کمکهای اولیه از دیگر اقدامات و فعالیت‌های کاروان سلامت در روستاها می باشد.

هلال احمر شهرستان ری در حال حاضر ۲ هزار و ۶۰۰ عضو در بخش جوانان دارد که دوره‌های مقدماتی و پیشرفته امداد و نجات را زیر نظر استادان برجسته کشور گذرانده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار