فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف ۱۲۲ فقره سرقت در قالب طرح سجیل که در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان ورامین اجرا شد خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 23 December 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی در طرح سجیل فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی با هدف تأمین امنیت پایدار در شهرستان‌های هفت گانه تحت پوشش این فرماندهی، طرح‌های ویژه‌ای را اجرا می‌کند.
وی افزود: نیروی انتظامی بر اساس مصوبات شورای تأمین شهرستان‌های شرق استان تهران و اخذ یکصد دستور قضایی به منظور برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، معتادین متجاهر و شناسایی سارقان، طرح سجیل را در مناطق از پیش شناسایی شهرستان ورامین طی مدت ۲۴ ساعت اجرا و طی آن تعداد زیادی فروشنده مواد مخدر، معتاد و سارق را دستگیر کرد.
وی اظهار کرد: در مدت اجرای این طرح، ۶۳ فروشنده مواد مخدر و ۹۸ معتاد متجاهر دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.
عزیزی با اشاره به دستگیری ۷۷ سارق گفت: در این طرح، ۱۲۲ فقره سرقت کشف و تمامی سارقین و مالخرها دستگیر شدند.
وی همچنین از کشف ۲۴ دستگاه دوچرخه سرقتی خبر داد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در ۲۴ ساعت اجرای طرح سجیل، ۴۰ دستگاه خودرو و ۴۰ دستگاه موتورسیکلت که مدارک شناسایی آن‌ها مشکل داشت نیز جهت تعیین تکلیف توقیف شد.
وی با تأکید بر لزوم مقابله با قاچاق کالا به منظور حمایت از تولید ملی از کشف ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در زمان اجرای این طرح خبر داد.
عزیزی تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای عمل به وظایف ذاتی خود تلاش دارد تا با همکاری شورای تأمین شهرستان‌های شرق استان تهران، طرح‌ها امنیتی را به صورت مستمر اجرا نماید تا علاوه بر این که مردم، پلیس را در کنار خود احساس کنند، برای کسانی که انگیزه خلاف و عدم تکمین از قانون دارند نیز، اقتدار پلیس نمایان شود.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار