رئیس پلیس پیشگیری پایتخت صبح امروز از جمع آوری ۲۲۰ معتاد متجاهر در دره فرحزاد خبر داد و گفت: طرح پلیس برای جلوگیری از روند تکراری پاک سازی این محل، تبدیل آن به بوستان تفریحی است.
کد خبر: ۸۰۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 23 December 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار کیوان ظهیری پیش از ظهر امروز در حاشیه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و بازداشت خرده فروشان مواد مخدر در منطقه فرحزاد با بیان اینکه تهران بزرگ باید عاری از معتاد متجاهر شود، اظهار کرد: طرح پاک سازی دره فرحزاد از معتادان متجاهر از صبح امروز به صورت ویژه در دستور کار پلیس پیشگیری تهران بزرگ در آمده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد، ۲۲۰ معتاد متجاهر از سطح این منطقه جمع آوری شدند که کار انتقال آنها به کمپ بازپروری صورت می گیرد.

سردارظهیری در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای پاک سازی کامل دره فرحزاد و عدم بازگشت معتادان متجاهر و روند تکراری جمع آوری آنها وجود دارد؟ گفت: طرح پلیس این است که بتوانیم با کمک سایر ارگان ها معبری را در این منطقه ایجاد کنیم و دره فرحزاد به محلی برای تفریح مردم تبدیل شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر این اتفاق با کمک سایر ارگان ها روی دهد دره فرحزاد به بوستان تبدیل می شود و با حضور مردم در این منطقه دیگر شاهد تردد معتادان متجاهر یا خرده فروشان مواد نخواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار