رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در این کلانشهر گفت که تا پایان هفته تمامی پایگاه های اورژانس در آماده باش کامل قرار دارند.
کد خبر: ۸۰۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 23 December 2019

به گزارش تابناک تهران، رئیس مرکز اورژانس تهران روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به افزایش آلاینده ها تا پایان هفته تمام تکنسین های این مرکز آماده ارایه خدمات درمانی به شهروندان هستند.

پیمان صابریان خاطر نشان کرد: در وضعیت آلودگی هوای پایتخت تعداد تماس های شهروندان به سامانه ۱۱۵ افزایش یافته و همچنین ماموریت تکنسین های اورژانس نیز با افزایش روبه رو بوده است.

وی ادامه داد: در این روزهای آلوده آمبولانس های اورژانس تهران در ۲۸ میادین اصلی و پر ازدحام شهر همچنان مستقر هستند و شهروندان در صورت نیاز می توانند از خدمات درمانی تکنسین های اورژانس در میادین اصلی شهر استفاده کنند.

وی به تمامی افراد به ویژه سالمندان و افراد دارای بیماری های قلبی و تنفسی و همچنین زنان باردار و کودکان توصیه کرد که از تردد در فضای باز خودداری کنند و در این روزهای آلوده از سبزیجات تازه و همچنین لبنیات استفاده کنند.

رئیس مرکز اورژانس تهران همچنین به شهروندان تهرانی توصیه کرد که در صورت نیاز به خدمات درمانی تکنسین های اورژانس مراتب را به سامانه ۱۱۵ اطلاع دهند.

هم اکنون شاخص لحظه ای کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۱۴۱ و برای گروه های حساس ناسالم است.

تصادف با دو مصدوم 

صابریان همچنین از وقوع یک تصادف در بزرگراه چمران تهران خبر داد و گفت : ساعت ۵:۲۶ امروز یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ با ۲ سرنشین به هنگام حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران مقابل برج های آتی ساز با مانع حاشیه میانی بزرگراه برخورد کرد.

افزود: در این حادثه مردی ۳۰ ساله مجهول الهویه که در وضعیت وخیمی قرار داشت به بیمارستان طالقانی و مصدوم دیگر نیز به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

وی علت این تصادف را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد و از شهروندان خواست به هنگام رانندگی در بزرگراه ها و مسیرهای خلوت با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار