نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سیاه نمایی و ناامید کردن مردم حربه دشمن است و باید برای مردم تبیین شود که امروز در اوج عزتمندی هستیم.
کد خبر: ۸۰۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 22 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در نشست اعضای ستاد دهه فجر استان با اشاره به توطئه های استکبار جهانی اظهار داشت: امروز استکبار جهانی از هر شیوه ای برای تخریب و تضعیف نظام اسلامی ایران استفاده می کند ولی باید بداند که راه به جایی نخواهد برد.

وی حضور مردم در صحنه های مختلف نظام و آگاهی آنان را بهترین راه پیشگیری از هجمه های استکبار جهانی اعلام کرد و افزود: سیاه نمایی و ناامید کردن مردم حربه دشمن است و باید برای مردم تبیین شود که امروز در اوج عزتمندی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: دشمن از اقدام نظامی علیه ایران شکست خورده و به همین جهت به ایجاد فشارهای اقتصادی و جنگ اقتصادی روی آورده است.

حجت الاسلام کریمی تبار همچنین به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: چشم انداز گام دوم انقلاب روشن است، رهبر معظم انقلاب به‌ خوبی آنرا برای ادامه راه انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌ و برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال باید در راستای این بیانیه باشد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار دهه فجر را بهترین و مناسب ترین فرصت برای انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی ایران دانست.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی استان خواست در نشست هایی که نیاز به تصمیم گیری وجود دارد مدیر مجموعه حضور داشته باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام و رییس ستاد دهه فجر استان نیز در این نشست گفت: برای بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۱ کارگروه تشکیل و از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند.

حجت الاسلام علی چراغی پور از کارگروه ها خواست برنامه هایشان را با محوریت حضور حداکثری مردم در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا و از موازی کاری دوری کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار