امام جمعه کامفیروز گفت: راه حل برخورد با اعتراض و گلایه‌های به حق مردم، تهدیدهای رضاخانی نیست بلکه راه صحیح برخورد با مشکلات، خدمت صادقانه و بی‌منت و پیگیری‌های شبانه روزی و ارائه گزارش کار به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است.
کد خبر: ۸۰۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 19 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده اظهار داشت: در پاسخ به ندای رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «انتظارات مردم به حق است و نباید گلایه‌های آنان را نادیده گرفت» و نیز با این اعتقاد به اینکه تریبون نماز جمعه متعلق به مردم است، یکی از راه‌های شنیدن گلایه و مشکلات مردم استفاده از جایگاه نماز جمعه است.

وی افزود: مردم کامفیروز می‌توانند از این پس مشکلات روستا و منطقه خود را در نماز جمعه مطرح و از طرق مختلف آن را به گوش مسئولین شهرستان و استان برسانند.

امام جمعه کامفیروز از مردم به ویژه جوانان دعوت کرد تا با حضور در نمازجمعه و استفاده از فرصت اجتماع مردم مومن و خداجویی، مشکلات خود را به گوش مسئولین برسانند.

وی تاکید کرد: راه حل برخورد با اعتراض و گلایه‌های به حق مردم، تهدیدهای رضاخانی نیست بلکه راه صحیح برخورد با مشکلات، خدمت صادقانه و بی‌منت و پیگیری‌های شبانه روزی و ارائه گزارش کار به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است.

تقی‌زاده عنوان کرد: بر همین اساس ستاد نماز جمعه را مامور است تا هر هفته تریبون را در اختیار متقاضیان قرار داده و نسبت به ارسال مشکلات مردم به مسئولین استان تلاش مضاعف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار