فرماندار قرچک گفت: به دلیل استقبال صاحبان صنایع و با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز استقرار تولید کنندگان، فاز دوم شهرک صنعتی قرچک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران شد.
کد خبر: ۸۰۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 18 December 2019

به گزارش تابناک تهران، بهمن خطیبی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فاز نخست شهرک صنعتی قرچک به مساحت ۲۹۶ هکتار به طور کامل اجرایی شده و بیش از ۸۰۰  قرارداد در این شهرک به ثبت رسیده که از این تعداد ۶۵۷ مورد وارد مرحله عملیاتی شده است. 
وی اظهار کرد: هم اکنون ۴۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی قرچک در حال احداث می‌باشد که تا پیش از پایان امسال، تعدادی از این واحدها افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت فاز نخست شهرک صنعتی قرچک و استقبال صاحبان صنایع، توسعه این شهرک در دستور کار قرار گرفته لذا با هماهنگی به عمل آمده و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، فاز دوم شهرک صنعتی به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود.
خطیبی افزود: در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، موضوع توسعه شهرک صنعتی قرچک اعلام شد تا زیرساخت‌های قانونی این امر تأمین شود.
فرماندار قرچک اظهار کرد: به جز۱۱ صنف مستقر در تهران که در گذشته از استقرار و تولید در این شهرک استقبال کرده‌ و هم اکنون در این شهرک صنعتی قرچک مشغول تولید هستند، چندین صنف دیگر نیز آماده انعقاد تفاهم‌نامه هستند که با راه‌اندازی فاز دوم، زمینه استقرار این صنایع نیز فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار