معاونت عملیات شرکت هواپیمایی آسمان:
تابش نژاد با اشاره به همکاری شرکت هواپیمایی آسمان در کمک به سیل زدگان گفت: پتانسیل خوبی برای کمک رسانی در حوزه های مختلف در مجموعه وجود دارد.
کد خبر: ۸۰۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 18 December 2019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از سوسنگرد، مهدی تابش نژاد در حاشیه تحویل واحدهای احداث شده به سیل زدگان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری وقوع سیل در استان های مختلف به خصوص خوزستان منجر به مشکلاتی برای هموطنان شد که با دستور مستقیم مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان ستادی جهت مقابله با سیل در شرکت ایجاد شد.
 
معاونت عملیات شرکت هواپیمایی آسمان با بیان اینکه در زمان سیل حمل کمک های مردمی و مایحتاج عادی سیل زدگان به صورت رایگان از طریق خطوط هوایی آسمان به اهواز و خوزستان منتقل می شد افزود: همچنین از طریق کترینگ هواپیمایی آسمان کمک و خدمات رسانی به صورت ویژه به سیل زدگان انجام می شد.
 
وی ادامه داد: شرکت با توجه به داشتن افراد متخصص در بخش تاسیسات و خدمات رسانی، چند گروه از مهندسان هواپیمایی آسمان که جزء ستاد مقابله با سیل بودند را به صورت تیم های میدانی به مناطق سیل زده جهت کمک رسانی اعزام کرد.
 
تابش نژاد اضافه کرد: در زمان سیل فرم هایی برای کمک رسانی در روابط عمومی شورای سیل زدگان در شرکت، اطلاع رسانی شد که بر اساس توانایی هر فرد، ماهیانه مبلغی از حقوق کارکنان کسر می شد که حاصل آن، جمع آوری مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال برای کارهای زیربنایی بود.
 
وی با اشاره به هماهنگی با انجمن اسلامی تصریح کرد: مبلغی در صندوق انجمن اسلامی بود که در اختیار شرکت قرار گرفت و با هماهنگی کمیته امداد خوزستان این مبلغ برای کمک به ۱۰ واحد مسکونی در دشت آزادگان که هر واحد هشت میلیون تومان بود، واگذار شد.
 
معاونت عملیات شرکت هواپیمایی آسمان به فعالیت های اجتماعی انجام شده در حوزه بسیج هواپیمایی آسمان اشاره کرد و اذعان داشت: در حوزه فرهنگی و پژوهشی هواپیمایی آسمان دارای نیروها متخصص زیادی است که می توان از ایده های آنها در قسمت‌های پژوهشی و فرهنگی نیز استفاده کرد.
 
وی با بیان اینکه در بخش های تخصصی، عملیاتی، فرهنگی تا جایی که بتوانیم فعالیت خواهیم کرد یاد آور شد: شرکت هواپیمایی آسمان بعد از انقلاب اسلامی به عنوان مسجد لاین های هوایی تلقی می شد و تعداد زیادی از همکاران در قسمت های مختلف هواپیمایی اکثرا در جنگ حضور داشته یا از خانواده شهدا بودند؛ پتانسیل خوبی برای کمک رسانی در حوزه های مختلف در مجموعه وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار